کسب و کار

معرفی محصول جدید چطور باید باشد؟

اگر به‌تازگی شرکتی تأسیس کرده‌اید و یا یک استارتاپ نوپا راه اندازی کردید ، نگران نحوه‌‌ی عرضه و معرفی محصول خود در بازار به‌شدت رقابتی امروز و رقابت با رقبای قدرتمند حاضر در بازار نباشید.

زمانی که شما به دنبال معرفی محصول جدید خودتون هستید پس حتما کالا یا خدمات شما آماده شده و فقط می خواین به مخاطب هدف، محصول خودتون  را ارائه بدین.

شما مراحلی مثل پیدا کردن ایده ، کاربردی بودن ایده و قابل اجرایی آن را گذروندید و بازار تان را نیاز سنجی کردید و رقباتون شناختید حالا می خواید محصول تان را عرضه کنید:

این محصول جدید می تونه یک محصول جدید برای یک شرکت باشد یا نه منظور کلا یک محصول جدید است که تا به حال نبوده مثل خدمات تاکسی آنلاین

در این جا برای اینکه ما بتونیم بهترین حالت معرفی یک محصول را داشته باشیم باید یک استراتژی خیلی خوبی برای اینکار ترتیب بدیم.

این استراتژی باید شامل پاسخ سوال هایی باشه که شما هنگام تولید و طراحی این محصول از خودتون پرسیدید. حالا ممکنه این سوال و جواب ها را بصورت نوشتاری داشته باشید یا نه همرو تو ذهن تون به اون ها رسیدید و پاسخ دادید .. البته چه بهتر که اونارو نوشته باشید.

استراتژیو جک ولش مدیر افسانه ای جنرال الکتریک به این صورت تعریف می کنه که :

استراتژی یعنی اینکه من تصمیم های شفاف و دقیق در مورد نحوه رقابت با دیگران بگیرم.

در ادامه ما میایم و از نیاز سنجی بازار تا فروش سوال هایی رو مطرح می کنیم که شما باید با پاسخ دادن به آن ها این آموزش برای محصول خودتون شخصی سازی کنید و به هدف این آموزش که نحوه معرفی محصول جدید است دست پیدا کنید.

دانلودآموزش کامل صوتی معرفی محصول جدید

تبلیغات کتاب
برچسب ها


برای اطلاع از آخرین اخبار ، مطالب و دوره های جدید رایگان سایت در خبرنامه ی ایمیل ما شرکت کنید.

شما هم به جمع بیش از 3000 مشترک خبرنامه ایمیلی مدیر فروش بپیوندید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن