بهترین نرم افزار حسابداری ایران در سال 1401
نرم افزار حسابداری برای یک کسب و کار بسیار ضروری است. با توجه به نیاز ما به یک نرم افزار حسابداری در این مقاله تصمیم گرفتیم به معرفی بهترین نرم افزار های حسابداری بپردازیم. این معرفی ما براساس عواملی مثل خدمات مشتریان، قدمت آن شرکت، کارایی، رتبه سایت در گوگل، قیمت ها نسبت به عملکرد و … است. شما برای انتخاب یک نرم افزار حسابداری خوب باید بدانید چه ویژگی هایی موجب می شود که نرم افزار حسابداری خوب باشد. این ویژگی ها را در ادامه برای شما آورده ایم.
نرم افزار حسابداری چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟
شما قبل از اینکه با بهترین نرم افزار های حسابداری آشنا شوید باید بدانید که چه ویژگی هایی آن ها را می تواند از بقیه نرم افزار ها متمایز کند. همین ویژگی ها هستند که این نرم افزار ها را در لیست بهترین نرم افزار های حسابداری سال قرار می دهند و شما در ادامه با این ویژگی ها آشنا خواهید شد.
نرم افزار حسابداری ویژه صنف شما
نرم افزار های حسابداری کلا به دو دسته حسابداری شرکتی ، فروشگاهی تقسیم می شود. حالا برای اینکه این نرم افزار ها ویژه صنف شما شوند باید یکسری تغییرات ایجاد شود و موارد مختص به صنف و کار شما به آن نرم افزار اضافه گردد. بطور مثال شما طلا فروشی دارید و برای اینکه بتوانید با نرم افزار حسابداری کار کنید حتما باید واحد مثقال در نرم افزار باشد. و در بقیه موارد هم به همین صورت باید عمل گردد. حالا اگر شما یک نرم افزاری تهیه کنید که مناسب کار شما نباشد یا باید بی خیال نرم افزار حسابداری خریداری شده شوید یا اینکه نرم افزار را سفارش سازی کنید که هزینه زیادی را برای شما در پی دارد.
نرم افزار حسابداری تحت وب
یکی از نیاز هایی جدیدی که شرکت های حسابداری در مشتریان خود ایجاد کردند و آن هم نرم افزار حسابداری تحت وب است. شما با این نوع از نرم افزار ها می توانید به نرم افزار حسابداری خود در هر مکان و زمان دسترسی داشته باشید. عملکرد تحت وب به این صورت است که شما نرم افزار خود را بصورت تحت وب تهیه می کنید و برای استفاده از آن باید اینترنت داشته باشید. به این صورت که در محل کار شما می تواند بصورت هم آفلاین و هم آنلاین حساب ها در نرم افزار حسابداری ثبت گردد و شما در محلی دیگر یا حتی شعبات شما از همان نرم افزار استفاده می کنند که این امر بدون هیچ تداخلی صورت می گیرد و شما می توانید در لحظه از حساب های خود با خبر باشید.
نرم افزار حسابداری در اپلیکیشن
مورد بعدی در ویژگی های یک نرم افزار حسابداری خوب داشتن اپلیکیشن است به این منظور که بتوانید خدمات حسابداری خود را در اپلیکیشن و کامپوتر همزمان انجام دهید. بعضی از اپلیکیشن ها به این صورت نیست و فقط برای ثبت حساب های شخصی روزمره مورد استفاده قرار می گیرند. زمانی که ارتباط بین کامپیوتر و اپلیکیشن شما باشد می توانید برای سفارش گیری بصورت آنلاین استفاده کنید به این منظور که شخص گارسون در سر میز شروع گرفتن سفارش می کند و زمانی که دکمه ثبت را فشار دهد برای شما در کامپیوتر نمایش و امکان پرینت داده می شود. خوب این یکی از کارایی های ساده ایست که می توان از آن گرفت.
پشتبانی 24 ساعته
یکی از مهم ترین ویژگی های که یک نرم افزار حسابداری باید داشته باشد پشتیبانی در 7 روز هفته است. زمانی که نرم افزار شما از کار بیافتد باید کلا کار را تعطیل کنید یا اینکه حساب های هر شخص را روی کاغذی بنویسید. حالا اگر کار شما یک هایپر مارکت باشد تصور کنید چه اتفاقی می افتد! زیرا اگر شما حساب های خود را ننویسید که در نرم افزار وارد کنید بعد از درست شدن موجب بهم ریختن انبار در نرم افزار می شود و شما باید مجدد انبارگردانی کنید. حال شما این مشکل را زمانی تصور کنید که تعطیلی است و دسترسی به پشتیبان نرم افزار حسابداری خود ندارید.
نرم افزار های حسابداری همکاران سیستم
شرکت دانشبنیان همکاران سیستم ، نخستین شرکت نرمافزاری حاضر در بورس است که با گذشت بیش از ۳۰ سال عرضهی راهکارهای نرمافزاری به کسبوکارهای ایرانی، بیش از ۵۲۰۰۰ مشتری در کسبوکارهای بزرگ، متوسط و کوچک دارد. برخی شرکتها با قوانین اداره میشوند، برخی با سلسله مراتب، اما همکاران سیستم، با ارزشها پیش میرود. ارزشهایی ساده اما بنیادین و اثربخش که سعی داریم آنها را با سهامداران، کارمندان و مشتریان خود به اشتراک بگذاریم. بیشتر بدانید
نرم افزار های حسابداری همکاران سیستم به دو دسته کلی تقسیم می شود:
- راهکاران همکاران سیستم
- راهکاران ابری همکاران سیستم
اصلیترین فعالیتهای همکاران سیستم
- ارائهی راهکارهای نرمافزاری برای سازمانهای متوسط و بزرگ در صنایع مادر، تولیدی، خدماتی و بازرگانی؛ با محصول راهکاران (ERP+BI+BPM Tools)
- ارائهی راهکاران بر بستر ابر ( ERP On the Cloud)
- ارائهی راهکارهای نرمافزاری برای کسبوکارهای کوچک؛ محصول سپیدار
- ارائهی راهکارهای نرمافزاری برای اصناف؛ محصول دشت
- ارائهی راهکارهای خاص فناوری اطلاعات برای دستگاههای دولتی و نهادهای عمومی؛ محصول بخش عمومی
- ارائهی راهکار اتوماسیون اداری تحتوب
- ارائهی خدمات آموزش، استقرار و پشتیبانی راهکارهای نرمافزاری
راهکاران همکاران سیستم
راهکاران، یک ERP جامع و منطبق با تعاریف روز دنیاست که با پوشش وجوه مختلف کسبوکار و ارائه اطلاعات درست و بهموقع، سازمانها را در تصمیمگیری صحیح برای بالا بردن بهرهوری، کارایی و در نتیجه سودآوری یاری میکند. راهکاران تصویر شفافی از عملیات کسبوکارتان را پیش روی شما قرار میدهد و به شما این توانایی را میدهد که روی موارد مهم متمرکز شوید، ریسکهای کسبوکارتان را بهدقت ارزیابی کنید و سریعتر تصمیم بگیرید.
با راهکاران همکاران سیستم؛
- روی موارد مهم متمرکز میشوید.
- ریسکهای کسبوکارتان را بهدقت ارزیابی میکنید و سریعتر تصمیم میگیرید.
- روند اجرای عملیات سازمان را با توجه به نیاز بازار و مشتریان خود بهسادگی تغییر میدهید.
- سیاستهای کاری نوینتان را در تمام شبکهی کاری اعمال یا فرآیند تازهای را تعریف میکنید و آن را به دیگر فرآیندهای مدیریتی خود میافزایید.
- میتوانید تکنولوژیهای روز همچون موبایل سرویس، RFID و بارکد را در کسبوکارتان بهکار بگیرید.
راهکاران ابری همکاران سیستم
همکاران سیستم همسو با فناوریهای روز دنیا، راهکارهای نرمافزاری خود را با فناوری رایانش ابری عرضه کرده است. ERP ابری همکاران سیستم با نام «راهکاران ابری» روی سرورهای شرکت همکاران سیستم نصب میشود و شما بینیاز از خرید سرور و سختافزار، از طریق اینترنت و در بستری امن، به این سرورها وصل میشوید. در این حالت نیاز نیست امتیاز نرمافزار را خریداری کنید. کافی است هزینهی اشتراک را متناسب با نیاز سازمانتان بپردازید و از یک راهکار نرمافزاری قدرتمند بهرهمند شوید. افزون براین، با بالاترین استانداردهای امنیتی، از امنیت دادههای سازمانتان اطمینان داشته باشید.
راهکاران چه سیستمهایی دارد؟
راهکار مدیریت تولید
برنامهریزی دقیق، تولید محصولات با کیفیت، استفادهی بهینه از منابع تولیدی و برآورد نیازهای بازار از مسائل مهم سازمانهای تولیدی است که در راهکار مدیریت تولید راهکاران قابل مدیریت است.
با بهرهگیری از راهکار مدیریت تولید راهکاران، امکان مدیریت فرایندهای مرتبط با برنامهریزی و تولید محصول، ارسال مواد و نیمهساختههای مورد نیاز به مراکز کاری، پیادهسازی استراتژیهای مناسب نگهداری و تعمیرات برای افزایش در دسترس بودن تجهیزات و اطمینان از رعایت الزامات کیفی در چرخه تولید محصول برای شما فراهم است.
راهکار فروش
در بسیاری از کسبوکارهای امروزی تعدد رقبا، فرآیندهای متنوع فروش، پراکندگی جغرافیایی مشتریان، هزینههای بالای فروش، بازاریابی، توزیع و لجستیک و نقش پرسنل فروش در این فرایند، پیچیدگیهایی را برای فرایند فروش به همراه دارد.
راهکار فروش راهکاران، با یکپارچگی با سایر ماژولها، فرآیند فروش را مکانیزه میکند، الگوهای ارزیابی متنوعی را در تعامل با فروشندگان در اختیار میگذارد و کنترل کاملی را بر عملکرد آنان فراهم میکند.
- متناسبسازی فرآیندهای فروش، قیمتگذاری و اعطای تخفیفات
- مدیریت رویههای اصلی فروش داخلی، بورسی، صادراتی و مویرگی
- پشتیبانی کامل از عملیات شعب فروش و مدیریت متمرکز
- ارائه اطلاعات دقیق و بهموقع از وضعیت فروش و میزان سودآوری محصولات
- طراحی تخفیفات و جوایز متنوع برای مشتریان
- پوشش فرآیند تحویل کالا به مشتری طبق اینکوترمز (Incoterms) توافقی
- مدیریت حساب و تسهیل در پیگیری مطالبات مشتریان
- مدیریت و ارزیابی عملکرد کارکنان فروش
- اعمال سیاستهای مدیریتی شرکت در قالب مدلهای ارزیابی و پورسانت
- مقایسه عملکرد با اهداف فروش
- بهینهسازی فرآیند سفارشدهی و پیگیری وضعیت سفارش توسط مشتری
راهکار سرمایهانسانی
همسو کردن توانمندیها و استعدادهای سرمایه انسانی با عملکرد سازمان از هنرهای مدیران امروزی بهشمار میآید؛
راهکار سرمایه انسانی راهکاران کمک میکند تا متناسب با نیازهای کسبوکارتان، حوزهی سرمایه انسانی سازمان را مدیریت کنید، به هنگام تغییر در قوانین یا صدور احکام اصلاحی در ارتباط با تغییرات حکمی و ریالی کارکنان، از اعمال خودکار تغییرات بهرهمند شوید، خطاهای احتمالی در محاسبهی جبران خدمات کارکنان را کاهش دهید، با مدیریت مسیر شغلی، سرمایههای انسانی سازمان را حفظ کنید و در کنار مدیریت حضور کارکنان، امنیت تردد را هم در سازمانتان بهدست آورید.
- پاسخگویی به الزامات قانونی
- انعطافپذیری بالا در پیکربندی راهکار
- پوششدهی تنوع و پیچیدگیهای نظامهای جبران خدمات
- دسترسی در لحظهی کارمندان به اطلاعات مورد نظر و ثبت درخواستها
- تعریف و اعمال سیاستهای کنترل تردد کارکنان
- برگزاری دورههای آموزشی براساس نیازسنجی شغلی و نگهداری سوابق مرتبط
- پردازش سریع و شناسایی کارکنان مشمول ارتقا و ترفیع و تسهیل در اجرای فرآیند مربوط به آن
- اجرای مناسب سیاستهای مصوب در این حوزه و افزایش رضایت کارکنان
راهکار حسابداری مدیریت
عرضهی محصولات در بازار رقابتی، تولیدکنندگان را به سمت برگزیدن راهکاری خردمندانه برای کاهش هزینهها و یافتن قیمت فروش رقابتی هدایت میکند.
راهکار حسابداری مدیریت بهگونهای طراحی شده است که با کمترین هزینه و زمان، قابلیت پیادهسازی تغییرات را داشته باشد و کمک میکند تا انعطاف پذیری کسبوکارتان را در قبال صنعت افزایش دهید.
- محاسبهی بهای تمام شده کالا و خدمت براساس دورههای محاسباتی
- محاسبهی بهای تمام شده بهروش استاندارد
- صدور اسناد حسابداری استاندارد و واقعی
- فراخوانی تمامی اطلاعات مورد نیاز از سایر ماژولها
- کنترل مصرف مواد براساس روشهای ساخت (BOM) و محاسبهی کالا به تفکیک روشهای ساخت
- انجام محاسبات جداگانه تسهیم هزینه، معادل آحاد مقداری تولید، محاسبهی بهای تمام شدهی کالا و خدمت
- محاسبهی نرخ و قیمتگذاری کاردکس کالاهای تولیدی در دورهی مالی
- هزینهیابی محصولات مشترک و فرعی
- محاسبهی بهای تمام شده خدمات برونسپاری شده تولید (پیمانکاری)
راهکار مالی
ثبت و ضبط حجم بزرگ اطلاعات مالی و طولانی شدن فرآیندهای مالی؛ از مهمترین مسئلههای سازمانهای بزرگ است.
به کمک راهکار مالی راهکاران؛ اطلاعات مالی یکپارچهای را در لحظه و با اطمینان از درستی آنها در اختیار داشته باشید. با امکان صدور اتوماتیک اسناد مالی، دوبارهکاریها و خطاهای کاربری را کاهش داده و از صحت دادههای مالی سازمان اطمینان بیشتری داشته باشید.
- گزارشدهی ساده و کمهزینه به ذینفعان درونی و بیرونی سازمان
- ارائهی صورتهای مالی با رویکرد سرعت در گزارشدهی و افزایش قابلیت اتکای اطلاعات
- پشتیبانی کامل از حسابداری شعب غیرمستقل
- پشتیبانی گزارشگری مالی بینالمللی (IFRS) موازی با استانداردهای جاری ایران
- پشتیبانی از حسابداری مالیاتی و ارائه گزارشهای قانونی مالیات بر ارزش افزوده
- امکان مدیریت نقدینگی سازمان در هر لحظه از زمان
- پشتیبانی از حسابداری تسهیلات مالی دریافتی همراه با گزارشهای عملیاتی مورد نیاز
- قابلیت ردیابی داراییهای ثابت سازمانها در هر لحظه از زمان
- سرعت بخشیدن به ارائهی اظهارنامههای مالیاتی و گزارشهای خرید و فروش فصلی
راهکار پخش
فرآیند فروش و پخش، با تعداد زیاد مشتریان، پراکندگی جغرافیایی آنان و حجم زیاد عملیات روزانهی شرکتهای پخش مواجه است و برای پاسخگویی مناسب و بهموقع، نیازمند افزایش دقت و کارایی است.
راهکار پخش راهکاران، تمام فرآیندهای فروش سرد و پخش گرم، فروش عمده و فروش درب کارخانه را از سفارشگیری تا توزیع و تسویه حساب پشتیبانی میکند.
مهمترین ویژگیهای راهکار پخش راهکاران عبارتند از:
- ارائه اطلاعات دقیق و بهموقع از وضعیت فروش و میزان سودآوری محصولات
- متناسب سازی رویههای فروش، قیمتگذاری و اعطای تخفیف برای هر گروه مشتری
- تسهیل پیگیری بهموقع مطالبات از مشتریان
- اعمال سیاستهای مدیریتی شرکت در قالب مدلهای ارزیابی و پورسانت
- مقایسه عملکرد با اهداف فروش
- استفاده از فرمولهای متنوع و پیچیده و محاسبه دقیق پورسانت
- بهینهسازی فرآیند سفارشدهی و پیگیری وضعیت سفارش توسط مشتری
- پشتیبانی کامل از عملیات شعب فروش و مدیریت متمرکز
- مدیریت رویههای اصلی فروش مویرگی
- ایجاد امکان برنامهریزی برای مراجعه به مشتری
- امکان طراحی تخفیفات و جوایز متنوع برای مشتریان
- کنترل و نظارت کافی بر عملکرد کارکنان فروش و پخش
راهکار تدارکات و لجستیک
مدیریت فرایندهای انبارداری و کسب اطلاعات دقیق و بههنگام از وضعیت موجودیهای سازمان، از نیازهای اولیه و مهم مدیران است.
به کمک راهکار تدارکات و لجستیک راهکاران، میتوانید برنامهریزی و تصمیمگیری مناسبی برای کنترل هزینههای نگهداری موجودی، سفارشگذاری و تامین بهموقع کالا و پیشگیری از کمبود موجودی داشته باشید؛ همچنین:
- نظارت و کنترل کاملی بر مدیریت موجودی سازمان خواهید داشت.
- از تحویل بهموقع و با مقدار مورد نظر کالا، اطمینان داشته باشید.
- از کمبود کالا و ایجاد اختلال در پروسهی تولید جلوگیری کنید.
- از دوبارهکاری در ثبت اسناد و کنترلهای داخلی بینیاز شوید.
- عملیات کمبود و نگهداشت را با دقت بیشتری مدیریت کنید.
- هزینهها را در واحد مالی، آسانتر ردیابی کنید.
- عملیات پراکندهی شعب را متمرکز مدیریت کنید.
- به فرایند انتخاب تامینکنندگان سرعت و دقت بیشتری ببخشید.
راهکار هوشمندی
هوشمندی راهکاران همکاران سیستم، فراهمساز بستری برای هوشمندی تجاری (Business Intelligence یا BI) در سازمانهاست. این نرم افزار انبوه اطلاعات سیستمهای عملیاتی سازمان را در ساختاری تجمیعی، خلاصه شده، تحلیلی و مناسب برای نیازهای اطلاعاتی مدیران و تحلیلگران کسب و کار آماده میکند تا گزارشگیری، ساخت داشبوردهای مدیریتی و تجزیه و تحلیل اطلاعات را در محیط کاربری ساده و کاربردی امکانپذیر کند.
شرکت هوشمندی تجاری همکاران سیستم پیشرو در ارایه راهکارهای مدیریتی مبتنی بر نرمافزار در ایران است. این شرکت با اتکا به تحلیل نیازهای هزاران مشتری فعلی همکاران سیستم در صنایع مختلف به ارایه راهکارهای مدیریت عملکرد و هوشمندی تجاری میپردازد و تصمیمگیری سازمانی را به یک فرآیند شفاف، موثر و دانش محور تبدیل میکند.
محصولات همکاران سیستم
نرمافزار حسابداری سپیدار همکاران سیستم
سپیدار همکاران سیستم نرمافزاری یکپارچه ویژهی کسبوکارهای کوچک است. این نرمافزار با توجه به نیاز شرکتها در حوزههای خدماتی، بازرگانی، تولیدی و پیمانکاری تولید شده است . و به شما کمک میکند تا فرآیندهای کسبوکار خود را به سادگی و هوشمندانه مدیریت کنید.
شرکت سپیدار سیستم آسیا از شرکتهای تخصصی همکاران سیستم و عرضه کننده انحصاری و ارائه دهنده خدمات محصولات سپیدار و دشت همکاران سیستم است.
بستهی تولیدی
با بسته تولیدی سپیدار امکان محاسبه و قیمتگذاری کالاهای تولید شده وجود دارد. همچنین میتوانید به تفکیک هر کالا، سود یا زیان فروش آن کالا را برآورد کنید. این بسته به شما امکان میدهد تا از آخرین موجودی انبار محصول و مواد اولیه خود با خبر شوید و با استفاده از امکان مدیریت پیام، زمان سفارش و زمان تحویل مواد اولیه خود را شناسایی کنید.
با استفاده از گزارشهای متنوع در هریک از سیستمها و گزارشهای فعالیتهای روز به صورت تجمیعی به شما امکان میدهد تولید و فروش روزانه خود را بررسی کرده و در جریان آخرین تحولات و انحرافات فرآیند تولید خود قرار بگیرید.
بستهی خدماتی
با استفاده از بسته خدماتی سپیدار امکان تعریف و صدور فاکتور خدمت وجود دارد. بر این اساس میتوانید کالا و خدمات متفاوت با قیمتهای مختلف را در انواع متفاوتی از فروش به مشتریان عرضه کنید.
با استفاده از گزارشهای متنوع در هریک از سیستمها و گزارشات فعالیتهای روز به صورت تجمیعی به شما امکان میدهد درآمد ناشی از خدمات را به صورت روزانه بررسی کنید. گزارشهای مرور فروش خدمات به شما امکان تشخیص خدمات پر کاربرد و پر سود را میدهد و میتوانید سود و زیان خدمات ارائه شده را برآورد کنید.
بستهی بازرگانی
بسته بازرگانی سپیدار این امکان را به شما میدهد تا در هر لحظه بتوانید موجودی انبار خود را کنترل کنید و با استفاده از امکان مدیریت پیام از حداقل موجودی خود و نقطه سفارش مطلع شوید.
با استفاده از گزارشهای متنوع در هریک از سیستمها و گزارشهای فعالیتهای روز به صورت تجمیعی به شما امکان میدهد خرید و فروش روزانه خود را بررسی و در جریان آخرین تحولات کسب و کار خود قرار بگیرید. گزارشهای مرور فروش به شما امکان میدهد کالاهای پر فروش و سود آورتر خود را شناسایی کنید . این موضوع برای ثبت سفارشها در زمان مناسب برای خرید این دسته از کالاها ضروری است.
بستهی پیمانکاری
با استفاده از بسته پیمانکاری میتوانید بهای تمام شده هر پروژه و قراداد را در لحظه محاسبه کرده و با مقایسه با درآمدهای ناشی از صورت وضعیتهای تایید شده به سود و زیان هر فعالیت، قرارداد و پروژه دست پیدا کنید. همچنین شما میتوانید انحرافات هزینهای و میزان کارایی هر مدیر پروژه را با مقایسه هزینههای ثبت شده و هزینههای برآورد شده هر پروژه اندازهگیری کنید. امکانات گزارشگیری متنوع در این بسته به شما امکان میدهد تا به تفکیک قراداد و پروژه کارت پیمان را استخراج و میزان وصول و پرداخت به ازای هر قراداد و پروژه را شناسایی کنید و از مبالغ تسویه نشده هر پیمان هم مطلع شوید.
نرمافزار دشت همکاران سیستم
نرم افزار حسابداری فروشگاهی دشت همکاران سیستم، نرمافزاری ویژهی اصناف و فروشگاهها است. این بستهی نرمافزاری با امکانات دریافت و پرداخت، خرید و فروش و گزارشها پاسخگوی نیاز بسیاری از فروشگاهها ست.
دشت همکاران سیستم به نیاز طیف متنوعی از فروشگاهها پاسخ میدهد و برای صنفهایی مانند طلافروشی و املاک که فرایندهای خاصی دارند، راهکار ویژهای ارائه می کند.
همهی گزارشهای قانونی وزارت دارایی مانند خرید و فروش فصلی، مالیات بر ارزش افزوده و معافیت های مربوطه آن در این سیستم در نظر گرفته شده است. تا صاحبان اصنافی که ملزم به ارائه این گزارشها هستند به سادگی پاسخگوی سازمانهای مربوطه باشند.
شرکت سپیدار سیستم آسیا از شرکتهای تخصصی همکاران سیستم و عرضه کننده انحصاری و ارائه دهنده خدمات محصولات سپیدار و دشت همکاران سیستم است.
دشت عمومی
نرم افزار دشت همکاران سیستم، نرم افزاری ساده ویژه فروشگاههاست که خیالتان را از بابت حسابهای فروشگاهتان راحت می کند.
این نرم افزار به شما امکان میدهد تا سود فروش هر کالا را مشخص کنید، بنابراین میتوانید کالاهای پرسود خود را شناسایی و عملیات فروش خود را بر اساس آن برنامه ریزی کنید. همچنین به شما امکان میدهد تا مدت زمان خواب کالای خود را برآورد کنید؛ به این ترتیب میدانید هر کالا به چه میزان و به چه مدت در انبار فروشگاه میماند. با این اطلاعات میتوانید عملیات سفارش خرید و تامین کالای خود را مدیریت کنید.
با استفاده از امکان مدیریت عملیات چک میتوانید همه فرایندهای مرتبط با دریافتوپرداخت چک را مدیریت کنید؛ از تاریخ سررسید چکهای دریافتی یا پرداختی مطلع شوید و برای آن برنامهریزی کنید.
دشت طلافروشی
بسته طلافروشی نرمافزار دشت همکاران سیستم ابزاری مناسب برای انجام تمام عملیات طلا فروشی است.
در این سیستم می توانید اطلاعات طلا و سکه را با مشخصات وزن، عیار، اجرت، سود و تصویر ثبت و هنگام صدور فاکتور، قیمت آنها را با توجه به مظنهی روز به صورت خودکار محاسبه کنید.
امکاناتی مانند تسویهی فاکتور با روشهای نقد، کارتخوان و معاوضهی طلا و همچنین نگهداری مانده حساب وزنی و ریالی مشتریان از جمله راهکارهایی است که این نرمافزار با توجه به فرایندهای خاص این صنف ارائه میدهد.
ارائه گزارشهای ویژه مانند موجودی وزنی و ریالی بر اساس نرخ آخرین مظنه، سود حاصل از فروش و مانده حساب وزنی و ریالی مشتریان به شما کمک میکند طلافروشی خود را بهتر و راحتتر مدیریت کنید.
اتوماسیون اداری تحتوب همکاران سیستم
سیستم اتوماسیون اداری تحت وب همکاران سیستم ضمن ساماندهی فرایندهای سازمانی، امکان انجام مکاتبات اداری را به صورت الکترونیک از هر نقطه جغرافیایی با سرعت بالا، سهولت کاربری و در محیطی امن فراهم میکند. سیستم اتوماسیون اداری تحت وب همکاران سیستم با ایجاد بستری مناسب برای ثبت و گردش نامه و انواع فرمهای سازمانی، پیگیری دقیق، گزارش اقدامات لازم و مدیریت بهینهی جلسات، ضمن سرعت بخشیدن به روند مکاتبات درون سازمانی، امکان تعامل الکترونیک برون سازمانی را نیز فراهم میکند. مجموعه این امکانات با بهرهگیری از برترین فناوریهای تولید نرمافزار، با کاربری ساده و امنیت بالا ساخته شده است.
سیستم حسابداری و صورتهای مالی تلفیقی
شرکتهای هلدینگ برای دستیابی به تصویری واضح و قابل اتکا از وضعیت مالی شرکت مادر، نیازمند در اختیار داشتن صورتهای مالی شرکتهای زیرمجموعه هستند؛ اما اطلاعات هر یک از این صورتهای مالی بهشکل جداگانه، برای این شرکتها کافی نیست و برای مشاهدهی آنها در قالب شخصیت واحد اقتصادی، به تجمیع و تلفیق صورتهای مالی نیاز است. علاوه بر آن بر اساس استانداردهای گزارشگری مالی، شرکتهای هلدینگ برای افشای موثرتر اطلاعات و کمک به استفادهکنندگان صورتهای مالی در تصمیمگیری، ناگزیر به ارائه صورتهای مالی تلفیقی خود و شرکتهای زیرمجموعه هستند.
به دلیل پیچیدگیهای فرآیند حسابداری تلفیقی- از تجمیع اطلاعات و یکسان سازی سرفصلهای مالی تا انجام محاسبات پیچیده تلفیق- سیستماتیک بودن فرآیند تجمیع و محاسبات تلفیق، علاوه بر افزایش دقت و امکان اثبات محاسبات، سرعت انجام فرآیند را بیشتر خواهد کرد؛ همچنین از آنجا که همهی اطلاعات کاربرگهای تلفیق در دیتابیس شرکت ثبت و نگهداری می شود، دسترسی به سابقهی عملیات تلفیق سالهای قبل هم به راحتی میسر است و اطلاعات مقایسهای نیز همواره در اختیار مدیران مالی قرار خواهد داشت.
استفاده از یک راهکار سیستمی کمک میکند تا تهیهی صورتهای مالی تلفیقی، با دقت، سرعت، قابلیت اتکا و سهولت بیشتر و در بازههای زمانی کوتاهتری انجام شود.
در راهکار حسابداری و صورتهای مالی تلفیقی همکاران سیستم، پس از شناسایی نیازمندیهای متناسب با ابعاد کسبوکار، وضعیت صورتهای مالی و فرآیندهای مالی هلدینگ و شرکت های زیر مجموعه، روشهای زیر برای استقرار سیستمها قابل اجرا است:
- پیادهسازی سیستم در شرکت های هلدینگ با ساختارهای مالی متنوع
- پیادهسازی سیستم در وضعیت یکسان نبودن سرفصلهای مالی شرکتهای زیرمجموعه
- پیادهسازی با ابزار متنوع تهیهی صورتهای مالی در شرکتهای زیرمجموعه
مشاهده قیمت نرم افزار حسابداری همکاران سیستم
نرم افزار حسابداری پارمیس
نرم افزار حسابداری پارمیس توسط بنیانگذار شرکت، تولید شده و آغاز به کار کرد. سپس در سال 1383 و با اندیشه ارائه خدمات نرمافزاری مخصوصا تولید نرمافزارهای مالی و حسابداری شرکت فناوری اطلاعات پارمیس به صورت رسمی شماره ثبت 229984 ثبت گردید و نقش جدی تری را در بازار رقابت به عهده گرفت.
پارمیس هم اکنون نرمافزارهای مالی و حسابداری خود را در اختیار طیف وسیعی از مشتریان قرار داده و هر روز شاهد افزایش کمی و رشد کیفی خانواده بزرگ پارمیس هستیم. نسخه های فروشگاهی، بازرگانی، شرکتی و تولیدی نرم افزار های حسابداری پارمیس و همچنین سامانه و ماژول پیام کوتاه پارمیس، سبد محصولات متنوع مجموعه ما هستند. علاوه بر این محصولات جانبی مرتبط چون آنتی ویروس، خدمات اینترنت و طراحی سایت برای رضایت مندی بیشتر مشتریان ارائه می گردند. همچنین با هدف کمک به جامعه دانشجویی و آموزشگاهها و یا کسب و کار های کوچک محصولات، ارزشمند و هدف گذاری شده به صورت رایگان یا بسیار ارزان عرضه می شوند.
فناوری اطلاعات پارمیس با تلاش هایی از این دست، توانسته رضایتمندی درصد قابل توجهی از مشتریان خود را جلب نماید. در همین راستا در طی بیش از یک دهه فعالیت، پارمیس در جشنواره ها و همایش های گوناگونی توان خود را در معرض داوری خبرگان قرار داد و با کسب چندین و چند عنوان معتبر در سال 91 پرافتخارترین شرکت نرم افزاری ایران لقب گرفت.
محصولات پارمیس
- نرم افزار پارمیس پلاس
- نرم افزار پارمیس پرو
- نرم افزار پارمیس استار
- راهکار ابری پارمیس 360
- مناسب مشاغل چند شعبه ای
- حسابداری شخصی پارمیس همراه
مشاهده قیمت نرم افزار حسابداری پارمیس
نرم افزار حسابداری محک
عمده فعالیتهای گروه نرم افزاری محک، مربوط به حوزههای تولید و پشتیبانی نرمافزارهای مالی و مدیریتی می باشد. تلاش این گروه، از آغاز بر این بوده تا با استفاده از بهترین و در عین حال، قابل اطمینانترین تکنولوژیهای روز، محصولات ساده و نوآورانه ای را برای سادهتر، دقیقتر و سریعتر شدن امور مالی و مدیریتی کسب وکارها و اشخاص سرتاسر کره زمین تولید نماید. ایمانداریم، در این راه پر فراز و نشیب، آنچه میتواند تضمین کنندهی بقاء و رشد گروه نرم افزاری محک باشد، رعایت اصل صداقت، اعتماد متقابل و مثلث برنده – برنده ی مشتریان، کارکنان و سهامداران در راستای رسیدن به جامعه ای برای بهتر زیستن است، که عمیقاً امیدواریم در سایه توکل بر خداوند متعال، همچون گذشته، از اعتماد و لبخند حاکی از حس رضایتمندی مشتریان بر خود ببالیم.
در این راه با بهرهگیری از سرمایهی انسانی متعهد، متخصص، خلاق و کارآمد و فراهم آوردن امکان نوآوری، پیشرفت شغلی و خودشکوفایی برای کارکنان به این مهم دست خواهیم یافت. همچنین، همواره این مسئولیت سنگین را بر دوش کشیدهایم که با تلاش در جهت ارتقاء فرهنگ مدیریت مالی، بهبود شرایط اقتصادی کسبوکارها، کمک به افزایش نظم و اعتماد مالی در جامعه و نیز توسعهی اقتصاد خانوار را انجام دهیم. حفظ محیط زیست از طریق کاهش گردش کاغذ و الکترونیکی کردن فرآیندها، ارتقاء فرهنگ استفاده از محصولات نرم افزاری، از دیگر خدمات گروه نرم افزاری محک است که عموم اقشار جامعه از آن بهره میبرند.
محصولات نرم افزار حسابداری محک
- نرم افزار حسابداری فروشگاه
- نرم افزار حسابداری شرکتی
- نرم افزار حسابداری تولیدی
- حسابداری شخصی
مشاهده قیمت نرم افزار حسابداری محک
نرم افزار حسابداری هلو
شرکت مهندسی نرم افزار هلو از سال 1377 با بکارگیری كارشناسانی مجرب و مسلط به کلیه نرم افزار های تولیدی گروه شرکت های طرفه نگار همواره آماده خدمت به مشتریان گرامی می باشد.
نرم افزارهای مالی هلو که توسط این شرکت عرضه می شود دارای نسخه های تخصصی برای فروشگاه ها، شرکت ها و تولیدی ها با پوشش بیش از 200 گروه شغلی می باشد.
برخی از خدمات این شرکت عبارتند از :
1) مشاوره و راهنمایی تلفنی : مشتریان جهت خرید نرم افزار متناسب با نیازهای خود می توانند به صورت تلفنی توسط مهندسان فروش مشاوره دریافت نمایند .
2) مشاوره و راهنمایی حضوری (دمو) : جهت دریافت مشاوره حضوری در خصوص نرم افزار ، مشتریان می توانند با تعیین وقت قبلی و با حضور در محل شرکت با کارایی نرم افزار از نزدیک آشنا شوند. کارشناسان این واحد، طی جلسات مذاکره با متقاضیان، نیاز سازمان یا شرکت آنها به هر یک از نرم افزارها را تشخیص داده و آنگاه نرم افزار مناسب را به آنان عرضه می کنند.
3) فروش از طریق همکاران در سراسر کشور : گروه شرکت های طرفه نگار دارای بیش از 500 همکار فروش و خدمات در سراسر کشور می باشد که بر حسب نوع همکاری وظیفه مشاوره، فروش و ارائه خدمات لازم به متقاضیان رابر عهده دارند.
محصولات نرم افزار حسابداری هلو
- نرم افزار حسابداری فروشگاه
- نرم افزار حسابداری شرکتی
- نرم افزار حسابداری تولیدی
- نرم افزار حسابداری جامع و صنعتی
- نرم افزار حسابداری شخصی اندروید
مشاهده قیمت نرم افزار حسابداری هلو
نرم افزار حسابداری قیاس
برند نرم افزار قیاس و سری نرم افزهای مالی و صنعتی قیاس محصول شركت نرم افزاری راهكار نوین سیاق میباشد. شركت راهكار نوین سیاق فعالیت خود را از سال 74 در زمینه طراحی، تولید و استقرار سیستم های اتوماسیون مالی و صنعتی آغاز نموده است و در حال حاضر محصولات بزرگی مانند ابزار سیستم ساز و erp سیاق را به همراه بیش از 50 نرم افزار نرم افزاری تحت وب برای مكانیزاسیون نرم افزاری شركتها و سازمانهای بزرگ با گستردگی جغرافیایی كشوری و بین المللی در كارنامه كاری خود دارد.
محصول قیاس برای پوشش بازار SME یا بازار شركتهای كوچك و متوسط ارایه میشود و هم اكنون با تحت پوشش قرار دادن چند ده هزار مشتری و نمایندگیهای گسترده در مراكز استانها یكی از فعالترین و موفقترین نرم افزارهای بازار ایران میباشد. گروه نرم افزاری قیاس معتقد است ارایه خدمات تخصصی و فنی هزینهبر میباشد و لازمهی ارایه ابزار نرم افزاری در بازارهای متوسط و كوچك را سادگی و كاربردی بودن نرم افزار میداند كه بر این اساس از ابتدای سال 94 محصول نرم افزاری قیاس خود را با اصول و قواعد UX (User experience) باز طراحی و در قالب نسل جدید ارایه نموده است.
چرا قیاس:
نرم افزار قیاس با بیش از 20 سال تجربه یك ابزار كاملا جدید و بر پایه تكنولوژی های به روز است. قیاس هم مزیت سالهای سال صیقل خوردن را به اعتبار بازتاب نظرات دهها هزار كاربر با خود دارد و هم امتیاز تجربه و تكنولوژی تیم تولید قدرتمندی كه ابزار ERP تولید و در خط مقدم تكنولوژی نرم افزار كشور است را دارا میباشد.
ماموریت قیاس ارائه محصول نرم افزاری با بالاترین کیفیت برای شرکتهای کوچک و متوسط میباشد و این هدف محقق نمیگردد مگر به اعتبار رعایت اصول فنی و استانداردهای كسب و كار و اصول مشتری مداری كه این اصول سرلوحه سیاستهای شركت است.
محصولات نرم افزار حسابداری قیاس
- نرم افزار حسابداری شرکتی
- نرم افزار حسابداری بازرگانی
- نرم افزار حسابداری خدماتی
- نرم افزار حسابداری تولیدی
- نرم افزار حسابداری جامع
- نرم افزار حقوق و دستمزد
- نرم افزار حسابداری مالی
- نرم افزار حسابداری فروشگاهی
- نرم افزار حسابداری ابری
- نرم افزار حسابداری شخصی
مشاهده قیمت نرم افزار حسابداری قیاس
نرم افزار حسابداری کاوش
شرکت نرم افزاری کاوش افزار فردا متشکل از گروهی متخصص در زمینه های مختلف کاری و با تمرکزی دقیق و کاملا تخصصی در حوزه طراحی و پیاده سازی مجموعه نرم افزارهای کاربردی و به منظور توانمند سازی هر فرد و هر سازمان، جهت افزایش بهره وری در رشد و پیشرفت کسب و کار آنها، اقدام به تولید مجموعه نرم افزارهای حسابداری و مدیریتی به صورت تخصصی و عمومی نموده است.
چرا کاوش؟
مجموعه نرم افزارهای شرکت کاوش، با نگاهی تیزبین و ناظر بر کلیه فرآیندهای کاری و نیازهای حیاتی و غیرحیاتی صنوف مختلفی چون شرکتهای بازرگانی و شبه تولیدی، اتحادیه ها، شرکتهای تعاونی و سرمایه گذاری، شرکتهای پیمانکاری، شرکتهای عمرانی و پروژه محور، شرکتهای معماری و طراحی، شرکتهای آسانسوری، شرکتهای حمل و نقل بین المللی، دفاتر نمایندگی و کارگزاری بیمه و… تولید و پیاده سازی شده که همین توجه به جزئیات، رعایت استانداردها و اصول، دقت در کیفیت ارائه خدمات پس از فروش، همراه بودن با علم روز و ارائه نسخه های جدید به صورت ادواری و… خوشبختانه رضایت کاربران کاوش را به ارمغان آورده است و سند این ادعا در صفحه رضایت نامه کاربران قابل اثبات می باشد.
محصولات نرم افزار حسابداری کاوش
- حسابداری پیمانکاری و ساختمانی
- حسابداری آسانسور
- حسابداری شرکتی
- حسابداری فروشگاهی
- حسابداری بیمه
مشاهده قیمت نرم افزار حسابداری کاوش
سلام من براي شركت به انديش كار ميكنم و نرم افزار يكپارچه حسابداري و نرم افزار جامع حسابداري كارخانه هاي آرد رو دارند كه برتي هاي ويژه اي داره از جمله يكپارچگي ،سهولت در انجام كار و دسترسي به منابع سيستم ها ، يكپارچه گي و …
شركت افرا سيستم ميهن در راستاي ترويج استفاده از نرم افزار حسابداري ، اقدام به آماده سازي و ارائه نسخه حسابداري چهار سطحي به صورت رايگان و بدون محدوديت ثبت و زمان ، با فيلم هاي آموزشي و پشتيباني آنلاين نموده است .
جهت اطلاعات بيشتر به سايت شركت مراجعه نمائيد
سلام
نرم افزار حسابداری تیپ تو این مقاله بررسی نشده، با اینکه تازه اومده اما امکانات خاص و ویژه ای داره، پیشنهاد میکنم حتما بررسیش کنید. از امکانات بینظیرش میتونم بگم که
1- صورت مالی مقایسه ای با یادداشت توضیحی میده که کارو بسیار راحت میکنه و میتونی امسالتو با هر سال دلخواهت مقایسه کنی.
2- بهای تمام شده اش واقعا درست محاسبه میکنه و بصورت هوشمند هم است و دیگه لازم نیست مثل سیپدار دستی اینو محاسبه کنی.
3- گزارشات متنوعی داره که کارو راحت میکنه و 28 مدل خروجی میده.
4- کاربری آسان و یوزر فرندلی بودنش خیلی کارو راحت کرده.
5- سود و زیانت میتونی بر اساس هر فاکتور در لحظه ببینی.
6- دفتر روزنامه و کل که تو چند ثانیه تهیه میشه.
7- شش سطحی بودنش دست کاربر خیلی باز میذاره.
8- امکان تعریف بی نهایت کالا و بی نهایت انبار بدون هزینه جانبی داره.
9- تا 5 واحد شمارش میتونی برای هر کالا تعریف کنی.
10- برای هر کالا میتونی تا 11 تا بارکد تعریف کنی که از تعدد کدینگ حساب جلوگیری میکنه.
11- تیم پشتبانی قوی و امکان تیکت گذاری تو خود نرم افزار داره که کارو خیلی خیلی راحت کرده.
12- بودجه سنجی یا امکان سنجی تولید داره که هم تعدادی هم ریالی میتونی گزارش بگیری.
13- یکپارچه بودن نرم افزار یکی دیگه از قابلیت اونه.
14- و از مهمتر تنها نرم افزار حسابداری که گواهی امنیت اطلاعات داره و خیال مدیران ارشد میتونه ازین بابت راحت بکنه.
اگه میخوایی یه نرم افزار استاندارد که کاربریش آسون باشه استفاده کنی پیشنهاد میکنم این نرم افزار بررسی کنید.
سلام به همه عزیزان. اگه قصد خرید نرم افزار حسابداری فروشگاهی دارید یه سری هم به نرم افزار حسابداری طاها بزنید . کار کردن باهاش آسونه و امکانات خیلی بالایی داره . تا نبینید باورتون نمیشه . می تونید درخواست دمو کنید تا متوجه بشید که چه امکاناتی داره
نسبت به نیازهای واقعی بازار و با توجه به استانداردهای حسابداری طراحی شده و حتی اگه اطلاعات کمی از کامپیوتر هم داشته باشید می تونید به راحتی باهاش کار کنید . آموزش و نصب رایگان هم داره . قیمتش هم نسبت به امکاناتش خیلی مناسبه