فروش

باور کنید پیش از آن که موفق شوید

اگردرجستجوی راز درست کردن معجونی برای فروش بیشتر و پول بیشترهستید، نقطه ای اتکا، نظام ذهنی و سیستم باورهای شماست، باورهایتان نسبت به شرکتتان، محصولتان و توانایی تان در انتقال پیام، توانایی تان در متمایز ساختن خود از رقبایتان، توانایی اثبات ارزش به مشتری و باور عمیق تان به این که به نفع مشتری است تا از شما خرید کند، همه و همه منتهی به فروش بیشتر و کیف پول چاق و چله تر خواهد شد. کلید درک باورتان، در درک منبع باورهایتان است. باورها از مغزتان جاری نمی شوند، از قلبتان سرازیر می شوند. از همان جا شروع کنید.

آیا شما باور قلبی دارید ویا فقط یک فروشنده اید؟

چه چیزی را باور دارید؟ باورهای واقعی تان کدامند؟

من این سوالات را از شما می پرسم،تا بتوانید تصویر شفافی از دلیل موفقیت با شکست در فروشتان را داشته باشید.

ناله می کنید که: «جفری تو درک نمی کنی.مشتریان ما فقط به قیمت اهمیت می دهند.» نه، تو درک نمی کنی،تو باور داری که آن ها وابسته به قیمت اند. تا زمانی که باورت را عوض کنی، آن ها همین گونه خواهند بود.

قانون ساده: باورهایتان را تغییر دهید،نتایج تغییر می یابند.

قانون ساده: باورهایتان اجرای فروشتان را کنترل می کنند.

قانون ساده: با افکار روشن و تعهد عمیق،می توانید باورهایتان را تقویت کنید.

به این فکر کنید: در حالی که خود را برای فروشی آماده می کنید، سیستم باورهایتان آن چنان قوی است که میل شما را به برنده شدن تحت الشعاع قرار می دهد.درست از زمانی که در این شرکت استخدام شده اید،این باورهایتان آگاهانه یا ناآگاهانه حضور داشته اند و با هر جریان فروشی که داشته اید این باورها عمیق تر شده اید.

می توانید باوررا به عنوان «اعتقاد» بنگرید: من اعتقادم را نسبت به توانایی شرکتم در اجرای وعده هایش از دست داده ام ویا اعتقادتان را نسبت به محصولتان، رئیستان، اخلاقیات شرکتتان و یا حتی اقتصاد از دست داده اید.

پنج عامل مهم وجود دارند که اگر مایل باشید فروشنده ی برجسته ای شوید. بایستی هر پنج عامل را باور داشته باشید.یک،نیم عاملی هم وجود دارد که شما را قادر می سازد باورهایتان  را تقویت کنید، یا تغییر دهید.

1- باور کنید که برای بزرگ ترین شرکت جهان کار می کنید.

2- محصولات  و خدماتتان بهترین اند.

3- خودتان را باور داشته باشید. (توجه: همین جا توقف کنید و اندکی روحتان را بکاوید. اگر سه باور فوق _ شرکت محصول و خدمات _ وجود نداشته باشند،غیر ممکن است که 2/5 باور دیگر را درک کنید…)

4- شما باید توانایی تان را در متمایز ساختن خود را از رقبایتان باور داشته باشید. اگر مشتری به ارزش متمایز شما پی نبرد، تنها چیزی که باقی می ماند قیمت است.باید باور کنید به نفع مشتری است از شما خرید کند، نه فقط در ذهنتان بلکه در قلبتان نیز.

5/5- شما باورتان را با افکارتان و رفتارتان کنترل می کنید. درک این نکته برای ساخت و نگهداری  باوری مثبت برای تمام اموری  که به آن ها می پردازید و کارهایی که انجام می دهید. ضروری است.

این 5/5 عامل، در آمادگی و ارائه ی محصول وخدمات شما بسیار موثر بوده و منتهی به فروش جدید و موفقیت جدید می شود.

آگاه باشید: باورهایی منفی وجود دارند که می توانید موفقیت شما را محدود سازد. حتی اگر از پنج باور فوق برخوردارید.

  • این باور که ارزش تان بسیار بالاست.
  • باور این که رقیبتان چفت و بستی  در تجارتش دارد که شما سعی می کنید آن را باز کنید.
  • باور این که فروش یک مزایده است و شما بدون پیشنهاد پایین ترین قیمت بازنده می شوید.
  • این باور فروشی که در میانش هستید، هرگز اتفاق نخواهد افتاد.

خبر عالی: هرچه 5/5 باورهای فوق در شما عمیق تر باشند، با احتمال کمتری باورهای منفی بروز یافته و جریان فروشتان سریع تر به پایان خواهد رسید.

کلید اصلی فهمیدن: باورها در یک روز ظاهر نمی شوند،روز به روز ظاهر می شوند، به آرامی و در طول زمان _ اما وقتی  در بالاترین سطح ممکن کسب می شوند،غیر قابل نفوذ می گردند که سرچشمه ی شور و شوقتان در آمادگی  شما  خواهد بود، چه برسد به پول داخل کیفتان.

باور می کنید؟ امیدوارم فروش و موفقیت شما وابسته به آن است.

 

> انواع روش های فروش و تکنیک های فروش

تبلیغات کتاب
منبع
جفری گیتومر (اسرار فروش)
برچسب ها


برای اطلاع از آخرین اخبار ، مطالب و دوره های جدید رایگان سایت در خبرنامه ی ایمیل ما شرکت کنید.

شما هم به جمع بیش از 3000 مشترک خبرنامه ایمیلی مدیر فروش بپیوندید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن