کسب و کار اینترنتی

بهترین سایت های ایرانی طراحی شده با وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) برای راه اندازی و ایجاد سایت‌ها و وبلاگ‌ها است. وردپرس (Wordpress) در ابتدا تنها یک سیستم رایگان وبلاگ‌نویسی بود که امکانات خوبی را در اختیار وبلاگ نویسان قرار می‌داد و سپس به صورت یک سامانه مدیریت محتوا یا نرم‌افزار متن باز برای مدیریت محتوای سایت‌ها معرفی شد. وردپرس با زبان برنامه‌نویسی پی اچ پی نوشته شده و توسط مای‌اس‌کیوال پشتیبانی می‌شود.

وردپرس بدلیل اینکه دارای قالب های متنوع است که می توانید ظاهر های زیبایی را در کمترین زمان ممکن در اختیار داشته باشید. همچنین با دارا بودن تعداد زیادی پلاگین امکانات بسیاری را می توانید به سایت خود اضافه کنید.

> معرفی بهترین سرویس های اشتراک ویدیو ایرانی و خارجی


ژاکت

ژاکت ساخته شده با وردپرس

  • رتبه الکسا ایران: 104
  • رتبه الکسا جهان: 5272

ژاکت یک فروشگاه آنلاین برای فروش محصولات دیجیتال (Digital Goods) است و شما میتوانید هرچیزی که به صورت دیجیتال میخواهید خرید کنید مثل ابزارهای لازم طراحی سایت (وردپرس و اسکریپت و …) و فایل های گرافیکی ارزشمند و عکس و … را از آن تهیه نمائید.

ژاکت از سال ۲۰۱۴ توسط علی حاجی محمدی تاسیس شد و فعالیت خود را به عنوان دومین محصول مجموعه همیار وردپرس،تحت نام Marketwp.ir،به معنی مارکت وردپرس آغاز کرد و بعد از گذشت ۲ سال نام خود را به zhaket.com (ژاکت) تغییر داد و در سال ۲۰۱۷ نیز جشن ۳ سالگی خود را جشن گرفت. (اولین محصول، همیار وردپرس میباشد که برترین رتبه سایت آموزشی در ایران را به خود اختصاص داده است)

هم اکنون ژاکت با رتبه حدود ۱۲ هزار جهان و رتبه زیر ۲۵۰ ایران (از نظر Alexa ) و حدود ۲۰ هزار کاربر فعال (خریدار یا فروشنده) جزو برترین سایت های تجاری فارسی میباشد.

نحوه کارکرد ژاکت

ژاکت با الگو برداری از نمونه خارجی خود envato راه اندازی شده است با این هدف که بازار بزرگی برای طراحان و برنامه نویسان باشد و روند فعالیت به گونه ای است که متخصصان (مثلا یک گرافیست) محصول خود را آماده مینمایند(مثلا طرح یک کارت ویزیت) و عرضه میکنند. کارمندان ژاکت بر روی محصول متخصصان قیمت گذاری میکنند و خریدار ها نیز بر اساس نیاز خود خریداری میکنند.

قیمت برآورد شده به مراتب پایین تر از حالت طراحی اختصاصی هست که این به نفع خریدار است و در فروش تعداد بالا به نفع فروشنده نیز است چون یک بار ایجاد کرده است و بارها فروخته است.

یک مزیت دیگر در روند ژاکت این است که محتوا (که قسمت اصلی هر وبسایت است) توسط فروشندگان تولید میشود و بازدیدکننده نیز از طرف همین فروشنده ها به سمت محصولاتشان هدایت میشود. پس محتوا و خریدار هر دو از سمت تولید کننده محصول به سمت ژاکت هدایت میگردد و این یعنی یک سایت با چرخه خودکار.

مزیت ژاکت

سوالی که اینجا مطرح میگردد این است که چرا کاربران تمایل دارند از ژاکت استفاده نمایند؟

  •     چون ما یک شرکت رسمی هستیم و ضمانت پشتیبانی میدهیم و از فروشندگانمان مدرک شناسایی و قرارداد داریم، کاربران ترجیح میدهند که با خیال آسوده از ما تهیه نمایند تا اینکه از فرد متخصص به صورت جدا تهیه نمایند.
  •     ما به ازای مبلغ خرید به خریدارانمان امتیاز میدهیم که با امتیاز های خود میتوانند در سیستم “کارت شانس” هدایای ارزشمندی دریافت نمایند ( این سیستم نیز به زودی توسعه پیدا مینماید) این ویژگی در هیچ سیستم فروش دیجیتالی نیست.

ورود به سایت ژاکت


میزبان فا

میزبانفا ساخته شده با وردپرس

  • رتبه الکسا ایران: 197
  • رتبه الکسا جهان: 9023

جرقه شروع کار میزبان فا از کتاب بازنگری بود. مدیر تیم میزبان فا از فعالان حرفه ای وب در اینترنت است و از سال ١٣٨٥ فعالیت خود را آغاز کرده است. ایده میزبان فا از اینجا آغاز شد که برای کسب و کار های آنلاین خودمان از شرکت های مختلف سرویس های هاستینگ تهیه می کردیم و زمانی که به مشکلات جدی بر می خوردیم، تیم فنی آن شرکت ها یا در بسیاری از موارد پاسخگو نبودند و یا از همه مهمتر در برخی موارد اطلاعات سایت هایمان را از دست می دادیم، زمانی که کتاب بازنگری را مطالعه کردیم، ایده راه اندازی میزبان فا در ذهن ما شکل گرفت تا این که تصمیم گرفتیم تمامی تجربیات بد گذشته خودمان را به تجربیات لذت بخش برای مشتریانمان تبدیل کنیم. در میزبان فا ما یک هدف داریم و آن هم تامین امنیت ، پایداری سرویس ها ، پاسخ گویی سریع و احترام به مشتری است و به همین دلیل در مدت زمان کوتاهی توانستیم بیش از ٢٠٠٠ سایت ایرانی را میزبانی کنیم و رضایت آن ها را جلب کنیم و نکته مهم این است که تمدید هرساله بیش از ٩٧ درصدی مشتریان میزبان فا نشان از رضایت آنان از خدمات ماست.

ورود به سایت میزبان فا

> بهترین سایت های ساخت تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک


همیار وردپرس

همیار وردپرس ساخته شده با وردپرس

  • رتبه الکسا ایران: 334
  • رتبه الکسا جهان: 14233

همیار وردپرس ابتدا با نام wordpress98 توسط علی حاجی محمدی شروع به کار کرد. تاریخ شروع فعالیت آن سال 1390 می باشد. این سایت در مورد آموزش وردپرس است که شما می توانید اطلاعات خود را در این زمینه بصورت رایگان افزایش دهید. البته مجموعه همیار وردپرس دارای زیرمجموعه هایی نیز هست. همیار آکادمی و ژاکت از زیر مجموعه های این سایت می باشند که هر کدام به تنهایی بازار بزرگی را تحت الشعاع قرار دادند.

ورود به سایت همیار وردپرس


میهن وردپرس

میهن وردپرس ساخته شده با وردپرس

  • رتبه الکسا ایران: 334
  • رتبه الکسا جهان: 14233

میهن وردپرس باهدف ایجاد یک مرجع کامل درزمینهٔ وردپرس فارسی از سال ۱۳۹۴ با یک کوله‌بار تجربه قبلی برای یک شروع تازه پا به عرصه وب گذاشت. ما در میهن وردپرس سعی می‌کنیم به نیازهای شما کاربران عزیز درزمینهٔ کسب‌وکار آنلاین پاسخ دهیم. قصد داریم به شما کمک کنیم تا یک کسب‌وکار اینترنتی پررونق راه‌اندازی کنید.

این وب سایت نیز می تواند یک منبع برای آموزش وردپرس و خرید قالب و افزونه های وردپرس برای دوستداران وردپرس باشد.

ورود به سایت میهن وردپرس


دیجی کالا مگ

دیجی کالا مگ ساخته شده با وردپرس

  • رتبه الکسا ایران: 3
  • رتبه الکسا جهان: 186

دیجی‌کالا مگ یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در تابستان سال ۱۳۹۴ توسط وب‌سایت دیجی‌کالا ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در دیجی‌کالا مگ دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد.

دیجی‌کالا مگ از دل دیجی‌کالا و پنجره‌ای رو به آینده است. دیجی‌کالا مگ از فناوری‌های پیش رو می‌گوید، از دانش فراسوی امروز و از سرگرمی‌هایی که می‌تواند سبک زندگی آینده‌ی ما را بسازد. اکنون، روح دیجی‌کالا را در کالبدی جدید قرار داده‌ایم. کالبدی که برای آگاه کردن مردم و راهنمایی آن‌ها به سوی افق‌های دوردست درست شده است. افق‌های دوردستی که زندگی مدرن، آن را می‌طلبد و همواره انسان‌های پیشگام به سوی آن رفته‌اند. فردا از این‌جا آغاز می‌شود.

دیجی‌کالا مگ راهنمایی است برای آینده. آینده‌ای که در آن گجت‌های عجیب‌و‌غریب، خودروهای بدون راننده و پرینترهای سه‌بعدی به بخشی از سبک زندگی ما تبدیل شده‌اند؛ فردایی که در آن فضا دیگر آن‌قدر دور نیست و سرگرمی‌های آدم‌ها از مرزهای تخیل عبور کرده. دیجی‌کالا مگ دستورالعملی است برای روبرویی با پیچیدگی‌های آینده. فردا از این‌جا آغاز می‌شود و ما ادعا می‌کنیم، آن‌چه برای فردای‌تان می‌خواهید در دستان ماست. ما با نگاهی متفاوت و دوستانه، شما را در مسیر فردایی بهتر همراهی خواهیم کرد.

ورود به سایت دیجی کالا مگ

> 10 تکنیک افزایش بازدید سایت


دیجیاتو

دیجیاتو

  • رتبه الکسا ایران: 116
  • رتبه الکسا جهان: 4643

دیجیاتو تنها یک درگاه خبری در زمینه فناوری نیست. هرچند شاید در نگاه نخست ما نیز وبسایتی جوان برای اطلاع‌رسانی در باب اخبار فناوری و رویدادهای حوزه تکنولوژی باشیم ولی در حقیقت کمی که به زیر پوستمان بروید خواهید فهمید برای ما هدف زندگی است نه چند گوشی و لپ‌تاپ و دوربین. چه بسا همانگونه که از شعار دیجیاتو حدس زده‌اید ما سایت نیستیم، بلکه تلاشی هستیم برای توسعه سبک زندگی دیجیتالی. از پهپاد گرفته تا اتوموبیل از کسب‌و کار گرفته تا شبکه‌های اجتماعی همه در این قلمرو گسترده از زندگی جدید هستند.

نگاه بی‌طرفانه به رویدادهای داخلی و خارجی، نوشتن صریح و ساده و انتقال سریع رویدادها، ارزش‌های تیم صمیمی ما هستند و افتخار داریم که ماه به ماه نه تنها بر شمار مخاطبان ما افزوده شده بلکه نرخ حضور و درگیری شما با مطالب‌مان در قالب بازخوردها و نظرات هم رشدی بی‌وقفه داشته است. استفاده شایسته و گسترده از محتوای چند رسانه‌ای، به رسمیت شناختن انقلاب اپلیکیشن‌های همراه و توجه صادقانه به نظرات شما شیوه‌های روایی ما از روز نخست بوده‌اند و باقی ماندن آنها مدیون تشویق و همراهی شماست.

دیجیاتو نه تنها تلاش می‌کند در گام بعدی دامنه و تنوع نوشته‌هایش را با محوریت فناوری به عرصه‌های جدیدی از زندگی گسترش دهد بلکه همچنان خواهد کوشید در عصر جدیدی از حیات کشورمان بیشتر و بهتر در قلب رویدادهای فناوری ایران و جهان حضور داشته باشد. با دیجیاتو همراه باشید تا با یکدیگر مرزهای جدیدی از حیات مدرن، شفاف و دوستانه دیجیتالی را تجربه کنیم.

ورود به سایت دیجیاتو


افق نیوز

افق نیوز

  • رتبه الکسا ایران: 708
  • رتبه الکسا جهان: 29247

سایت افق نیوز همانطور که از نام آن پیداست در زمینه تحلیل خبر های روز کار می کند. با توجه به اینکه یک سایت خبری از حجم زیادی از اطلاعات برخوردار است پس قدرت وردپرس را در این زمینه نشان می دهد.

 

ورود به سایت افق نیوز

> دیجیتال مارکتینگ چیست و اصول دیجیتال مارکتینگ


یک پزشک

یک پزشک

  • رتبه الکسا ایران: 1142
  • رتبه الکسا جهان: 35670

سایت یک پزشک در زمینه های فناوری، پزشکی و علوم زیستی، سینما و تلویزیون، معرفی کتاب ، عکاسی و سرگمی فعالیت می کند. در ادامه قسمتی از صفحه درباره ما این سایت را بخوانیم:

درباره ما یک پزشک

«یک پزشک»، دو نویسنده اصلی دارد:

من، یعنی «علیرضا مجیدی» و خواهرم «فرانک مجیدی».

دوران کودکی پر از کتابی را سپری کردم، اوقاتم را با طیف ناهمگونی از کتاب‌ها سپری می‌کردم، آسیموف، داستایوفسکی، تولستوی، بالزاک، مجله دانشمند و دانستنی‌ها. هنوز هم ورق زدن این کتاب‌ها برای من خاطره‌انگیزند. یادم می‌آید که تک‌تک فصل‌های کتاب‌ها را تصویرسازی ذهنی می‌کردم. به امکانات بچه‌های امروزی که دسترسی به ماهواره، کامپیوتر، اینترنت و گیم دارند، حسادت نمی‌کنم، آن تصویرسازی‌ها هر چه بود و هر اندازه که خشک و خالی بود، در عوض قوه تخیل من و هم‌نسلانم را بالا می‌برد.

عصرهای گرم تابستان که در کوچه‌ها پرنده پر نمی‌زد به کتابخانه عمومی می‌رفتم و از بین انبوه کتاب‌ها، کتاب‌های مورد علاقه‌ام را پیدا می‌کردم. هنوز هم آن کتاب جالب در مورد فضانوردی را با آن عکس‌های رنگی فراموش نمی‌کنم. از همان زمان عاشق بوی نای دلپذیر کتاب‌های قدیمی در حال پوسیدن شدم، کیف می‌کردم که از میان تعداد زیادی کتاب در حال فراموشی، یک کتاب باارزش پیدا کنم!

در دبیرستان عاشق فیزیک و ریاضیات شدم، اما خوب، از قضای روزگار همان سال اول، پزشکی قبول شدم. از دوستانم اگر بپرسید، شاید به شما آثار علاقه مفرطم را به خواندن و تهیه روزنامه و مجلات را برای شما تعریف کنند. از همان زمان حس می‌کردم که حرف‌هایی برای گفتن دارم، اما فضایی برای ابرازشان موجود نبود.

سال اول انترنی بود که برای اولین بار با پدیده اینترنت آشنا شدم و شیفته‌اش شدم. ویندوز ۹۸ و دسکتاپ‌هایی که رویشان اینترنت اکسپلورر و نت اسکیپ نصب بود، به یاد می‌آورم و اتصالات بسیار کند آن زمان را. از همان زمان دیگر مراب در کافی‌نت‌ها رحل اقامت می‌افکندم و زندگی می‌کردم.

در مجله مشکی‌رنگ کامپیوتر، روزی خواندم که می‌شود علاوه بر خواننده بودن و مصرف‌کننده محتوا بودن، تولیدکننده محتوا بود، یادم می‌آید که روزی در یاهو ژئوسیتیز GeoCities حسابی باز کردم و چندخطی نوشتم. روزی هم در روزنامه‌ای، ستونی راهنمایی خواندم که در آن نویسنده نوشته بود که با وبلاگ چیست و با بلاگر می‌شود معجزه کرد و به رایگان فارسی نوشت.

متأسفانه تا آمدم به خودم بجنبم و وارد جرگه وبلاگ‌نویسی شوم، زمان خدمت نظام وظیفه فرارسید. دو سالی دسترسی به اینترنت نداشتم، دسترسی‌ام و محدود به حضور یکی دو ساعته هفتگی در کافی‌نتی در اراک بود. همیشه همراه پنج شش فلپی به این کافی‌نت می‌رفتم و مطالب سایت‌ها و وبلاگ‌ها را سیو می‌کردم و بعد وقتی به محل خدمتم می‌رسیدم، یکی یکی مطالب را می‌خواندم.

خواندن وبلاگ‌ها برایم دنیایی از شگفتی را به همراه می‌آورد. آن زمان وبلاگ‌ نوشتن و خواندن حرف‌های روتین روزمره و نظرات شخصی که خیلی وقت‌ها متفاوت با نوشته‌های خشک و رسمی روزنامه‌ها بود، خیلی مفرح بود. اما در همان زمان مطالعه مطالب وبلاگ‌ها، از اینکه خودم نمی‌توانم بنویسم افسرده بودم.

در دوران سربازی‌ام که در منطقه نسبتا دورافتاده‌ای سپری شد، بزرگ‌ترین دغدغه‌ام این بود به روز بودن بود! میل و اشتیاقی که گاهی حالت وسواس‌گونه به خود می‌گرفت و منجر به تهیه و خرید کپه‌ای روزنامه و مجله و کتاب و ده‌ها فیلم می‌شد!

بعد از دوران خدمت، مدتی طول کشید که خودم را با تحولات وب هماهنگ کنم و یک سالی را فقط به خواندن سپری کردم تا اینکه در ۱۶ اردیبهشت سال ۸۴، نخستین پستم را در وبلاگم که البته آن موقع در بلاگر بود، نوشتم. قالب وبلاگ را با فرانت پیج و با تغییر و تحول یک قالب پیش‌فرض درست کرده بودم!

ابتدا فقط می‌خواستم پزشکی بنویسم، اما پی بردم نوشتن تخصصی از پزشکی چندان مطابق ذائقه خوانندگان نیست، تا اینکه با ترس و لرز چند پست آی‌تی نوشتم. آن زمان یکی دو وبلاگ‌نویس از جمله نویسنده وبلاگ «یک کلیک برای همیشه»، مشوقم بودند.

مثل همه وبلاگ‌نویس‌ها، در روزهای اول «هیت» برایم خیلی مهم بود، اما هیت به سادگی بالا نمی‌رفت و مطرح شدن و معرفی شدن به خواننده‌ها و وبلاگ‌نویس‌های مطرح باید به تدریج رخ می‌داد. آن زمان خبری از سایت‌های لینک‌دهی اجتماعی که به یاری آنها، گاهی یک وبلاگ‌نویس می تواند خودش را یک‌شبه معرفی کند، نبود.

با گذشت چند ماه، تصمیم گرفتم اصطلاحا دات کام شوم. سیستم وبلاگ‌نویسی ام تی را با دشواری نصب کردم و باز هم با فرانت پیج تغییراتی در قالب پیش‌فرض دادم و «یک پزشک» را در آدرس فعلی شروع کردم.

رفته‌رفته، تجربه بیشتری در نوشتن پیدا کردم، سرعت ترجمه و نوشتنم بالا رفت، خواننده ثابت پیدا کردم. یاد گرفتم که احترام به مخاطب و صحبت در مورد چیزهای بکر و بده‌بستان سالم در وبلاگستان، می تواند باعث ترقی هر وبلاگی شود.

تدریجا دوستان خوبی در وبلاگستان پیدا کردم، لطف دو سه مجله هم شامل حالم شد و نخستین بار با تشویق دکتر جوزی،‌ نوشتن در یک مجله کاغذی را هم تجربه کردم.

در سال ۸۵، در حالی که تصورش را هم نمی‌کردم با لطف هفت‌سنگی‌ها، به عنوان وبلاگ برگزیده سال انتخاب شدم. با این انتخاب، بیشتر شناسانده شدم و البته مسئولیت و احساس تعهدم به خواننده‌های فزونی گرفت.

در حال حاضر به صورت پراکنده در یکی دو مجله و روزنامه می‌نویسم، اما شوقم برای نوشتن در وبلاگ، به دلایل مختلف، بسیار بیشتر از نشریات کاغذی است.

————————-

از سینما و موسیقی خوشم می‌آید. معمولا حتی اگر فرصت نداشته باشم، آخرین عناوین سینمایی را تهیه می‌کنم و مطالب سینمایی مجلات را دنبال می‌کنم. سیلقه موسیقیایی‌ام خاص است، عاشق موسیقی سنتی هستم و البته موسیقی فرنگی دهه هفتاد و هشتاد و اوایل ۹۰ را هم غالبا گوش می‌دهم.

خودم را ورزشکار نمی‌دانم، ولی عادت به دویدن دارم، سه یا چهار بار در هفته، با موزیک پلیری که در آن قطعاتی نامتجانسی از شاد و سنتی تا حماسی و غمگین ریخته شده‌اند. دویدن آرامم می‌کند و سرخوشی بعد از ورزش را با هیچ چیز عوض نمی‌کنم.

——————–

کار پزشکی‌ام در حال حاضر در یکی از بخش‌های شلوغ اورژانس است. کار به اندازه‌ای خسته‌کننده است که از آغاز تا پایان شیفت‌ها، مجالی برای نشستن و لحظه‌ای درنگ نیست. سعی می‌کنم پزشک خوبی باشم ولی نمی‌دانم تا چه حد موفق هستم.

معمولا دوست ندارم، دوستان آفلاینم، هنگام دیدن من را با یادآوری دنیای آنلاینم، خطاب قرار دهند. دوست دارم بین این دو عالم، خط‌کشی کنم. نمی‌دانم چرا! شاید به خاطر اینکه غالبا اطرافیانم تصور درستی از دنیای آنلاین ندارند.

——————–

شاید بیشتر از هر روزن و پنجره‌ای به این مانیتورم در روز نگاه می‌کنم. برای من این قاب شیشه‌ای ۲۲ اینچی، پنجره زیبایی رو به آزادی است.

معمولا تا نوشتنم نگیرد، نمی‌نویسم. وقتی واقعا حس نوشتن داشته باشم، در مدت کوتاهی پست‌های بلند می‌نویسم. خودم هم نمی‌دانم هدفم از این نوشتن‌های بی‌چشمداشت چیست. آفلاینی‌ها، راستش اینگونه فعالیت‌ها را درک نمی‌کنند. ولی از آن زمان که تایم امثال ما وب‌گردهای مبتلا و سرگشته، را ارج و قربی زیاده از حد نهاد و به عنوان شخصیت سال برگزید، دیگر ذهنم را با این مسئله و چرتکه زدن مشغول نمی‌کنم.

—————–

این هم سطوری که خواهرم، فرانک در مود خودش نوشته، خواهر و همکار وبلاگی عزیزی که از زمانی که نوشتن در این وبلاگ را شروع کرد، نفس تازه‌ای در کالبد خشک و رسمی وبلاگ دمید:

من، فرانک مجیدی، از ایام دبیرستان به سینما و نوشتن علاقمند شدم. با این‌حال، چند سال بعد و در اواسط دوره‌ی دانشگاهم بود که در تاریخ ۱۶ آبان سال۱۳۸۷، همکاری‌ام را با وبلاگ برادرم آغاز کردم. زمینه‌هایی که علاقمند به نوشتن در آن هستم، حوزه‌های سینما، تاریخ، معرفی کتاب و گه‌گاه اجتماعی را در بر می‌گیرد. بر خلاف تصور برخی از دوستان، تلفظ نامم Frank نیست، آقا و پزشک هم نیستم!

ورود به سایت یک پزشک


مدیر سبز

مدیر سبز

  • رتبه الکسا ایران: 466
  • رتبه الکسا جهان: 27707

سایت مدیرسبز با 11 سال سابقه به مدیران کمک می‌کند کسب‌و‌کارشان را سریع‌تر رشد بدهند. کار اصلی مدیر سبز آموزش بازاریابی و مدیریت است. سایت مدیر سبز به مدیریت ژان بقوسیان به شما کمک خواهند کرد تا کسب‌وکار خود را توسعه داده و درآمد خود را افزایش دهید. یکی از مهمترین عواملی که باعث می‌شود شرکتها رشد نکنند، آن است که بر بازاریابی و فروش به‌طور موثر کار نمی‌شود. ما به چند روش به شما کمک می‌کنیم:

۱.ارائه محصولات آموزشی برای مدیران

۲. برگزاری دوره‌های آموزشی در زمینه بازاریابی اینترنتی ، بازاریابی ، فروش ، مدیریت ، تبلیغ‌نویسی ، بهبود عملکرد شخصی و …

۳. مشاوره اختصاصی متناسب با کسب‌ و‌‌‌‌‌ کار شما

ورود به سایت مدیر سبز


چطور

چطور

  • رتبه الکسا ایران: 141
  • رتبه الکسا جهان: 3662

رسانه آموزشی و آنلاین «چطور» متعلق به شرکت تجارت الکترونیک توژال به دلیل نیاز شدیدی که جامعه در زمینهٔ رشد و توسعهٔ فردی حس می‌کرد و همچنین به دلیل ضرورت آشنایی با مفاهیم مربوط به کسب‌وکار و موفقیت، بر آن شد تا با بهره‌گیری از بهترین منابع خارجی و داخلی، کمیاب‌ترین و پرکاربردترین دانش روز دنیا را به مخاطبانش منتقل کند.

چطور می‌خواهد روزی مرجع آموزشی تمام ایرانیان در زمینهٔ رشد و توسعهٔ فردی، کسب‌ و کار و موفقیت باشد و حرفه‌ای‌ترین مقالات روز دنیا را در اختیار مخاطبانش قرار بدهد.

البته این حرفه‌ای بودن صرفا به معنای انتشار مقالات تخصصی نیست، بلکه مقالات عمومی و در عین حال کاربردی نیز با شیوه و نوشتاری کاملا حرفه‌ای در دسترس همگان قرار می‌گیرد تا هر فردی بتواند بسته به نیاز آموزشی خود از آن بهره بگیرد.

رسانهٔ آموزشی آنلاین «چطور» قصد دارد همان نردبان «توانستن‌ها» باشد. چراغ ارزشمند دانش و تجربه‌ای که آگاهی و توانمندی را به رایگان به مخاطبانش هدیه می‌دهد.

هدف چطور گردآوری گنجینه‌ای از مقالات ارزشمند و غنی‌سازی محتوای فاخر فارسی در دنیای وب است. چطور روایتی ساده‌ و جذاب برای آموزش پیچیده‌ترین مسائل روز دنیاست، که می‌خواهد در آموزش هر ایرانی سهمی داشته باشد.

ورود به سایت چطور


شاتل

شاتل

  • رتبه الکسا ایران: 122
  • رتبه الکسا جهان: 4285

گروه شرکت‌های شاتل (گروه فناوری ارتباطات و اطلاعات شاتل)، بزرگ‌ترین مجموعه‌ی فعال در حوزه‌ی ارایه‌ی خدمات دسترسی به اینترنت و راهکارهای ارتباطی اینترنتی در کشور است که توانسته است طی سال‌های فعالیت خود، خدمات کارسازی را در این حوزه به مشتریان سراسر کشور ارایه کند. شاتل اولین ارایه‌کننده‌ی خدمات +ADSL2 در کشور است.

گروه شرکت‌های شاتل با بیش از ۱۳۰۰ نفر نیروی انسانی متخصص، با گسترش دامنه­‌ی توزیع خدمات خود در استان­‌های مختلف از طریق نزدیک به ۴۰۰ دفتر نمایندگی، یک هزار عامل فروش و بیش از ۲۵۰۰ نفر نیروی انسـانی توانسته است سراسر کشور را تحت پوشش خدمات خود قرار دهد و بزرگ‌ترین سهم از مشتریان بازار اینترنت و خدمات تکمیلی آن در کشور را به‌ویژه در حوزه‌ی ارایه‌ی خدمات اینترنت پرسرعت +ADSL2 به خویش اختصاص دهد.

ورود به سایت شاتل

> بازاریابی شبکه های اجتماعی چیست؟

تبلیغات کتاب
برچسب ها


برای اطلاع از آخرین اخبار ، مطالب و دوره های جدید رایگان سایت در خبرنامه ی ایمیل ما شرکت کنید.

شما هم به جمع بیش از 3000 مشترک خبرنامه ایمیلی مدیر فروش بپیوندید.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن