فروش

راز های فروش بیشتر(برایان تریسی)

هفت راز موفقیت در فروش را تمرین کنید

 «کمی بیشتر از حد متوسط کار کنید که با همین حد کم و به ازای هر نسبت تلاش بیشتری که در کار می‌گذارید، پیشرفت شما چند برابر می‌شود.»

پول جِی. مِیِر (ثروتمند ترین مرد امریکایی در سال ۱۹۵۷ )

هفت راز یا اصل موفقیت در فروش وجود دارد. این ها را پردرآمد ترین فروشندگان هر روز تمرین می‌کنند. به کار گیری منظم این اصول، از هر نظر، رساندن شما را به صدر رشته‌ی خود، تضمین می‌کند.و با بکار گیری روش های فروش ، فروش خود را افزایش دهید

راز شماره‌ی یک: جدی باشید!

تصمیم بگیرید تمام راه را برای رسیدن به صدر رشته‌ی خود، بپیمایید. همین امروز تصمیم بگیرید که به جمع 10% اول بپیوندید. هیچ کس و هیچ چیز نمی‌تواند شما را از بهترین بودن باز دارد، مگر خودتان.به یاد داشته باشید که بزرگترین بودن همان قدر زمان می‌برد که حقیر بودن. زمان در هر صورت می‌گذرد. کار شما این است که متعهد به‌حداعلا باشید و هر روز بهتر و بهتر شوید، و هرگز تا به اوج نرسیده اید متوقف نشوید.

راز شماره‌ی دو: مهارتی را که در آن قدرت مانور محدودی دارید شناسایی کنید.

ضعیف ترین مهارت خود را شناسایی کرده و برنامه‌ای بریزید تا در آن زمینه عالی شوید. از خود و رئیس خود بپرسید: «چه مهارتی، اگر آن را پرورش داده و مدام در سطح عالی انجامش دهم، بزرگترین تأثیر مثبت را بر فروش من خواهد بود؟» پاسخ شما به این سؤال هر چه باشد آن را بنویسید. مهلتی برایش تعیین کنید، برنامه‌ای بریزید و هر روز روی آن کار کنید. این تصمیم به تنهایی می‌تواند زندگی تان را تغییر دهد.

راز شماره‌ی سه: دور و بر افراد مثبت و موفق بگردید.

با مردان و زنانی معاشرت کنید که می‌دانند در زندگی به کجا می‌روند و از افراد منفی، عیب جو و غرغرو دوری کنید. آن ها روحیه تان را پایین و از پا درتان می‌آورند، تمرکزتان را برهم زده و دلسردتان می‌کنند و شما را به کم کاری و شکست می‌کشانند. به خاطر داشته باشید که همنشینی با بوقلمون لذت پرواز با عقاب ها را از آدمی می‌گیرد.

راز شماره‌ی چهار: بسیار مؤثر مراقب سلامتی خود باشید.

برای فروش به نحوه‌ی مؤثر و دوباره قد راست کردن در برابر جواب رد و نا امیدی، به انرژی بالایی نیاز دارید. مراقب باشید غذای سالم بخورید، به اندازه‌ی کافی ورزش کنید و میزان زیادی استراحت و تفریح داشته باشید. تصمیم بگیرید که می‌خواهید 80 سال یا بیشتر عمر کنید و از امروز هر کاری را که برای رسیدن به آن هدف لازم است، انجام دهید.

راز شماره‌ی پنج: خود را به عنوان یکی از برترین های رشته‌ی خود تجسم کنید.

تصور کنید که در طول روز بهترین عملکرد را دارید. ضمیر ناخودآگاه خود را با تصویر هایی واضح، زنده، پرشور و پر احساس از خود، که در آن مثبت، با اعتماد، لایق و کاملاً مسلط بر تمام جنبه های زندگی هستید، تغذیه کنید. این تصویر های ذهنی روشن، شما را پیش برنامه ریزی کرده و انگیزه می‌دهد تا در هر شرایطی سنگ تمام بگذارید.

راز شماره‌ی شش: مدام با خود گفتگوی مثبت داشته باشید.

رشته‌ی گفتگو های درونی را در اختیار داشته باشید. در گفتگو با خود، خود را آن گونه که می‌توانید باشید ببینید، نه آن‌گونه که هستید.

مثلاً این عبارت مؤثر را بارها و بارها با خود تکرار کنید:

«من خودم را دوست دارم! من بهترین هستم! من می‌توانم انجامش دهم! من عاشق کارم هستم!»

به خود بگویید:

«شادی را احساس می‌کنم! سلامتی را احساس می‌کنم! احساس فوق‌العاده‌ای دارم!»

به یاد داشته باشید، دست کم 95% عواطف شما در بیشتر موارد، با روشی که با خود حرف می زنید، شکل می‌گیرند. احساس شما رفتار شما را تعیین می‌کند و رفتار شما میزان فروشتان را.کار شما این است که خود را در مسیر مارپیچ به پیش ببرید و در طول روز با خود مثبت فکر کنید و حرف بزنید. وقتی چنین کنید موفقیت تان حتمی خواهد بود.

راز شماره هفت: هر روز، اقدامی مثبت در جهت رسیدن به اهداف خود انجام دهید.

جریان ساز باشید نه واکنشی. با شاخ گاو درافتید. اگر از درآمد های خود راضی نیستید بروید بیرون و مشتری های بیشتری را ملاقات کنید. اگر از هیچ یک از جنبه های زندگی راضی نیستید، مسئولیت آن را بپذیرید و به عهده بگیرید.تمام فروشنده های موفق، عملگرا هستند. همگی اضطرار و فوریت را حس می‌کنند. همگی گرایش به عمل دارند. کار را الآن انجام می‌دهند! ضرورتی برای تمام کردن کار می‌بینید. آهنگ تند دارند و در هر کاری که می‌کنند سریع هستند.

خبر خوش این است که، هرچه سریع تر حرکت کنید، انرژی بیشتری دارید. هرچه سریع تر حرکت کنید، مسافت بیشتری را طی می‌کنید. هر چه سریعتر حرکت کنید، افراد بیشتری می‌بینید. هرچه افراد بیشتری را ببینید، تجربه‌ی بیشتری کسب می‌کنید. هر چه تجربه‌ی بیشتری کسب کنید، فروش بیشتری می‌کنید. هر چه افراد بیشتری را ببینید و هر چه فروش بیشتری بکنید، عزت نفستان و شرافت نفستان بیشتر می‌شود و خود را بزرگتر و محترم تر احساس می‌کنید.

هر چه سریع تر حرکت کنید، زندگی خود را کامل تر در اختیار خواهید داشت و از هر نظر تضمین می‌شود که شما یکی از برترین‌ها و پردرآمدترین های رشته خود خواهید شد.

4.8/5 - (33 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا