کسب و کار اینترنتی

بهترین دوره آموزش سئو در ایران

سئو یکی از عوامل مهم در کسب و کار اینترنتی به شمار می آید. یک مدیر سایت برای اینکه بتواند محتوای خود را در سریع ترین زمان و در جایگاه خوب گوگل قرار دهد نیازمند بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو می باشد. یکی دیگر از دلایل ما برای استفاده از سئو (SEO) نیاز کمتر به تبلیغات و بازاریابی است. شما با این روش ها می توانید کمتر هزینه کنید و بیشتر مشتری داشته باشید. در این جا به معرفی بهترین دوره های آموزش سئو در ایران پرداختیم که شما می توانید با مراجعه به سایت آن ها در دروه شرکت کنید و سایت خود را در جایگاه اول گوگل قرار دهید.

آموزش سئو حضوری یا آنلاین ؟

همانطور که می دانید شما می توانید در دوره های سئو به دو صورت حضوری و غیر حضوری یا همان آنلاین شرکت کنید. در دو روش مطلب کاملا یکی است ولی تفاوت هایی دارد. شما زمانی که بصورت حضوری در این دوره ها شرکت می کنید از ایجاد رابطه با دیگر دوستان شرکت کننده در دوره بی نصیب نمی مونید چون شاید بتواند پلی برای پیشرفت شما باشد. و اینکه شما با مدرس دوره می توانید بصورت مستقیم صحبت کرده و مشاوره بگیرید و سوالات خود را سریع تر و راحت تر بپرسید و جواب استاد و حتی جمع را بگیرید. ولی یکی از معایب آن برای دوستان شهرستانی است. چون بیشتر این دوره ها در تهران برگذار می شود و شما برای حضور در این کلاس باید برای مدت چند هفته در سفر باشید.

ولی اگر نمی تونید سفر کنید و حضوری در کلاس ها باشید می توانید در دوره های آنلاین شرکت کنید. بیشتر این دوره های حضوری ، کلاس های آنلاین هم دارند که از همان کلاس آفلاین فیلم گرفته می شود و در اختیار شما قرار می گیرد. ولی خوبه این کلاس های مجازی این است که شما می توانید چندین بار فیلم ها را تماشا کنید و آموزش ببینید.

آموزش سئو رایگان یا پولی ؟

آموزش سئو در وب هم بصورت رایگان هست و هم غیر رایگان. شما می توانید به راحتی این اطلاعات را در کل وب و حتی وب فارسی بدست بیاورید. یکی از فرق های این دو باهم مربوط به تجربیات است که مدرس دوره به راحتی تجربه چندین ساله خود را که هزینه های مالی و زمانی برایش داشته را برای شما در دوره های پولی می گذارد و همچنین این دوره ها بصورت متوالی و کامل هستند _ البته در سایت های معرفی شده در این مقاله_ . شما اگر هیچ اطلاعاتی از سئو نداشته باشید به راحتی می توانید از آموزش های رایگان سئو در سایت های معرفی شده استفاده کنید و اطلاعات خودتان در این مورد به سطح خوبی برسانید. ولی اگر می خواهید این اتفاق سریع و بدون دردسر برای شما باشد چون در وب مخصوصا وب فارسی بیشتر اطلاعات کپی است و شما باید این آموزش ها را برای کار خود بسنجید یا از جای درست آموزش رایگان ببینید و این کار می تواند موجب اسپم شدن سایت شما شود.

بطور مثال ما در سایت آموزش ساخت بک لینک را بصورت کاملا رایگان در اختیار شما گذاشتیم. و اگر شما ویدیو های اول دوره را نبینید و شروع به لینک سازی کنید به احتمال زیاد موجب پنالتی شدن سایت شما می شود.

پس اگر این آموزش اولیه دوره نباشد که خیلی از سایت ها برای این دست از موضوعات ندارند موجب بد جلوه دادن سایت شما نزد گوگل خواهد شد و در آخر اسپم و پنالتی خواهید شد.

معرفی دوره های جامع آموزش سئو

در ادامه ما به معرفی دوره های سئو می پردازیم شما باید اول برحسب نیاز خود که حضوری باشد یا غیر حضوری یکی را انتخاب کنید و بعد از آن به ترتیبی که داده شده از نظر ما دوره ها خوب هستند ولی باز هم بستگی به کارایی دوره برای شما دارد. مثلا اگر شما فقط می خواهید مطالب اولیه سئو یا سئو را در سطح معمولی یاد بگیرید ما دوره مدیر وب را پیشنهاد نمی کنیم چون سطح از معمولی به بالاست و همچنین پیشنهاد ما به شما دوست عزیز استفاده از دوره های رایگان است که معرفی خواهیم کرد. در ادامه با معرفی دوره های جامع آموزش سئو با ما همراه باشید و نظرات خودتان را در قسمت دیدگاه ها با ما به اشتراک بگذارید.


دوره حضوری جامع جادوی سئو مدیر وب

دوره حضوری جامع جادوی سئو مدیر وب

وقتی صحبت از سئو می شود صحبت از درآمدهای فوق العاده بدون هزینه های بالای بازاریابی است! اما چرا سئو می تواند یک کسب و کار را به طور کامل متحول کند اما همه از آن بهره مند نمی شوند؟ پاسخ این سوال نیاز به تخصص بالا در بهینه سازی سایت ها برای موتورهای جستجو در زمان کنونی است. شاید 5 یا 10 سال قبل نیاز به چنین دانشی برای سئو سایت نبود و این سطح از رقابت نیز شکل نگرفته بود، اما اگر امروز در نتایج اولیه گوگل باشید دیگر مشکل مشتری و درآمد نخواهید داشت!

وقتی قرار است واقعا در کسب و کار شما تغییرات جادویی رخ دهد نیاز است که بهترین سئو را در میان رقبای خوب بدست آورید و به صفحه اول قانع نباشید بلکه در 3 نتیجه اول باشید! در دوره جامع جادوی سئو شما فقط نیاز دارید که یک وب سایت داشته باشید! قدم های بعدی را در این دوره خواهید آموخت. اگر هنوز وب سایت ندارید می توانید با تهیه دوره راه اندازی کسب و کار اینترنتی در کمتر از یک روز وب سایت خود را راه اندازی کنید و به شرکت کنندگان دوره جامع جادوی سئو بپیوندید.

در این دوره چه چیزی می آموزید؟

جلسه اول: مباحث مقدماتی سئو و اصطلاحات تخصصی

  •     تعریف و معرفی سئو ی تخصصی
  •     بررسی انواع سئو و متد های آن
  •     معرفی متد های بومی سازی شده برای سئو در ایران
  •     معرفی متد های سئوی کلاه سیاه کلاه سفید و کلاه خاکستری
  •     آشنایی با مبانی اولیه سئو
  •     شرح خلاصه آنچه در این دوره می آموزیم
  •     شروع کار با موتور های جستجو
  •     آشنایی با ساختار و نگرش موتور های جستجو به سایت ها
  •     بررسی رفتار موتور های جستجو نسبت به انواع سایت ها
  •     شرح روش ها و معیار های مهم مرتب سازی سایت ها در موتور های جستجو
  •     نگاه به دنیای وب از دید گوگل
  •     تعریف عمیق سئو و اهمیت آن در کسب و کار های اینترنتی
  •     معرفی و آشنایی با SEO: Search Engine Optimization
  •     معرفی و آشنایی با HEO: Human Experience Optimization
  •     معرفی و آشنایی با SEM: Search Engine Marketing
  •     معرفی و آشنایی با SMO: Social Media Optimization
  •     معرفی و آشنایی با SMM: Social Media Marketing
  •     معرفی و آشنایی با PPC: Pay Per Click
  •     معرفی و آشنایی با SERP: Search Engine Result Page
  •     معرفی و آشنایی با UI: User Interface
  •     UX: User Experience Keywords
  •     معرفی و آشنایی با On Page SEO
  •     معرفی و آشنایی با Off Page SEO
  •     معرفی و آشنایی با Responsive Design
  •     معرفی و آشنایی با Backlink
  •     معرفی و آشنایی با Referring Domain
  •     معرفی و آشنایی با OBL: Out Bound Link
  •     معرفی و آشنایی با Internal Links
  •     معرفی و آشنایی با External Links
  •     معرفی و آشنایی با Anchor Text
  •     معرفی و آشنایی با Meta Tag
  •     معرفی و آشنایی با Heading Tag
  •     معرفی و آشنایی با Link Building
  •     معرفی و آشنایی با Content Marketing
  •     معرفی و آشنایی با Wiki
  •     معرفی و آشنایی با Web 2
  •     معرفی و آشنایی با HTML
  •     معرفی و آشنایی با HTTP
  •     معرفی و آشنایی با HTTPS
  •     معرفی و آشنایی با FTP
  •     معرفی و آشنایی با Server Side
  •     معرفی و آشنایی با Client Side
  •     معرفی و آشنایی با Javascript
  •     معرفی و آشنایی با AJAX
  •     معرفی و آشنایی با CSS
  •     معرفی و آشنایی با Title
  •     معرفی و آشنایی با text to html ratio
  •     معرفی و آشنایی با Meta Description
  •     معرفی و آشنایی با Meta keyword
  •     معرفی و آشنایی با Keyword Density
  •     معرفی و آشنایی با Keyword Stuffing
  •     معرفی و آشنایی با Over Optimization
  •     معرفی و آشنایی با Crawler – Robot – Spider
  •     معرفی و آشنایی با Follow Links
  •     معرفی و آشنایی با NoFollow links
  •     معرفی و آشنایی با Sitemap
  •     معرفی و آشنایی با WebMaster Tools
  •     معرفی و آشنایی با Google Analytics
  •     معرفی و آشنایی با Impression
  •     معرفی و آشنایی با CTR: Click Throw Rate
  •     معرفی و آشنایی با Hit
  •     معرفی و آشنایی با Visitor
  •     معرفی و آشنایی با  Unique Visitor
  •     معرفی و آشنایی با Alexa Rank
  •     معرفی و آشنایی با Bounce Rate
  •     معرفی و آشنایی با Google Page Rank
  •     معرفی و آشنایی با Google Trend
  •     معرفی و آشنایی با Google Keyword Planner
  •     معرفی و آشنایی با Cache
  •     معرفی و آشنایی با Personalized SERP
  •     معرفی و آشنایی با White Hat SEO
  •     معرفی و آشنایی با Black Hat SEO
  •     معرفی و آشنایی با Gray Hat SEO
  •     معرفی و آشنایی با Google Algorithm
  •     معرفی و آشنایی با Query
  •     معرفی و آشنایی با Traffic
  •     معرفی و آشنایی با Alt Image
  •     معرفی و آشنایی با Authority
  •     معرفی و آشنایی با Blog comment backlink
  •     معرفی و آشنایی با Directory Website
  •     معرفی و آشنایی با Redirect
  •     معرفی و آشنایی با Redirect Link
  •     معرفی و آشنایی با Robots.txt
  •     معرفی و آشنایی با صفحات 404
  •     معرفی و آشنایی با Crawl Error
  •     معرفی و آشنایی با Ranking
  •     معرفی و آشنایی با Reputation and Popularity
  •     معرفی و آشنایی با Social Signal
  •     معرفی و آشنایی با Social Network
  •     معرفی و آشنایی با Guest Post
  •     معرفی و آشنایی با Paid Link
  •     معرفی و آشنایی با Forum Link
  •     معرفی و آشنایی با Image Link
  •     معرفی و آشنایی با SandBox
  •     معرفی و آشنایی با Hidden Text
  •     معرفی و آشنایی با Hidden link
  •     معرفی و آشنایی با Domain name
  •     معرفی و آشنایی با URL:Uniform Resource Identifier
  •     معرفی و آشنایی با Stop Word
  •     معرفی و آشنایی با PA: Page Authority
  •     معرفی و آشنایی با DA: Domain Authority
  •     معرفی و آشنایی با CMS
  •     معرفی و آشنایی با Index
  •     معرفی و آشنایی با Conversion
  •     معرفی و آشنایی با Conversion Rate
  •     معرفی و آشنایی با Spam
  •     معرفی و آشنایی با Landing Page
  •     معرفی و آشنایی با Link Exchange
  •     معرفی و آشنایی با Link Farm
  •     معرفی و آشنایی با Link Popularity
  •     معرفی و آشنایی با Local Search
  •     معرفی و آشنایی با Organic Listings
  •     معرفی و آشنایی با Paid Listings

جلسه دوم: هاست، دامنه و اهمیت سرعت بالای سایت

  •     چقدر انتخاب دامنه مناسب در سئو تاثیر دارد
  •     پسوند دامنه چقدر اهمیت دارد
  •     دامنه ی خود را چگونه و چند ساله ثبت کنیم
  •     دامنه های رایگان و سئو…
  •     عمر دامنه از نگاه گوگل چگونه محاسبه می شود
  •     آیا اطلاعات WHOIS در سئو مهم است؟
  •     دامنه ir و com و تاثیر آن در سئو
  •     تاثیر مستقیم Targeting در سئو
  •     تاثیر کلمات کلیدی و دامنه های فارسی در سئو
  •     چگونه WHOIS دامنه را انتخاب کنیم
  •     یک دامنه ی خوب برای سئو چه مشخصاتی دارد
  •     Exact Match Domain و تاثیر آن در سئو
  •     Exact Match Keywords و تاثیر درسئو
  •     تاثیر دامنه در بهبود سئوی محلی
  •     مشکلات دامنه ir در زمان سئو سایت
  •     چه کار هایی باید قبل از ثبت یک دامنه و سئو آن انجام دهیم
  •     معرفی ابزار های بررسی دامنه مناسب برای سئو
  •     WHOIS و همه نکات مهم آن درسئو
  •     بررسی معیار های DA و PR و اهمیت آن در سئو
  •     سئو چند دامنه ای و مستر دامنه ها
  •     SSL  و اثر آن در سئو
  •     چه نوع SSL  برای سئو مفید یا مضر می باشد
  •     سئو در دامنه و زیر دامنه
  •     ارتباط سئوی بلاگ با سایت
  •     تاثیر بسیار مهم فضای میزبانی در سئو
  •     تحلیل و بررسی انتخاب فضای میزبانی مناسب
  •     متد های پیدا کردن فضای میزبانی مناسب برای سئو
  •     تاثیر هاست ابری و انواع هاست در سئو
  •     Uptime و معرفی ابزار های آن
  •     معرفی مباحث Ping و DNS  و Name Server ها و تنظیم دقیق آنها
  •     CDN و تعریف کامل تکنولوژی انتقال دیتا
  •     فعال سازی CDN چه اثری به سئوی سایت دارد
  •     بررسی سرویس های CDN معروف دنیا
  •     بررسی و تحلیل حملات سایبری و جلوگیری از آنها

جلسه سوم: انتخاب پورتال، بررسی وردپرس در سئو و کلمات کلیدی مناسب

  •     معرفی انواع CMS و تاثیر آن در سئو
  •     روش های تشخیص CMS خوب برای سئو
  •     نکات مهم در سئوی پورتال های اختصاصی
  •     بررسی سئو و وردپرس
  •     آَشنایی با تگ های عنوان سایت
  •     معرفی تگ های متا و تاثیر آن د ر سئو
  •     اهمیت بسیار بالای صفحه اصلی و تنظیم دقیق سئو آن
  •     معرفی تگ های Page Navigation و تاثیر آن در سئو
  •     معرفی تگهای رد کرامپ و تاثیر آن در سئو
  •     تنظیم و پیکر بندی سایت قبل از شروع عملیات سئو
  •     بررسی نحوه نگرش گوگل به یک سایت قبل از شروع عملیات سئو
  •     اهمیت بلاگ و پیکر بندی آن
  •     تنظیم لینک های سئو دوستانه یا Seo Friendly
  •     تنظیم پیکر بندی فایل .htaccess
  •     تنظیم پیکر بندی  فایل Robots.txt
  •     فعال سازی افزونه Yoastseo برای وردپرس
  •     تنظیم و پیکربندی افزونه کامل Yoastseo برای وردپرس
  •     آموزش نوشتن یک مطلب کامل بر اساس استاندار های Yoastseo
  •     رفع خطاهای Yoastseo برای مطالب
  •     آموزش روش صحیح کار با افزونه Yoastseo درهنگام کار با محتوای سایت
  •     فعال سازی تکنولوژی gzip و متد های دیگر افزایش سرعت سایت
  •     مقایسه وردپرس با انواع دیگر پورتال ها از نظر سئو
  •     آموزش کامل ساخت sitemap و اتوماتیک سازی آن
  •     آموزش فعال سازی sitemap ایندکس ها و توضیحات کامل آن
  •     آموزش کامل همه تگ های sitemap و تاثیر آن در سئو
  •     نحوه انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای سئو
  •     معرفی متد های انتخاب کلمه کلیدی به صورت تخصصی
  •     روش پیدا کردن کلماتی که مشتریان شما جستجو می کنند
  •     تحلیل و بررسی رقبا و سنجش میزان سئوی آن ها در سنجش رقابتی
  •     معرفی چهار ابزار فوق العاده برای انتخاب کلمات کلیدی مناسب
  •     آموزش متد پیش بینی کلمات کلیدی با جستجوی بالا در آینده
  •     آموزش روش پیدا کردن کلمات کلیدی که رقبا روی آن ها کار می کنند
  •     Long Tail Keywords و تاثیر آن در سئو بلند مدت
  •     نحوه طراحی استراتژی برای انتخاب کلمات کلیدی
  •     لیست کردن نهایی کلمات کلیدی با استفاده از متریک های گوگل
  •     فیلتر کردن یا غربال کردن نهایی کلمات بر اساس بررسی رفتار مخاطبین

جلسه چهارم: شبکه های اجتماعی و تنظیمات تخصصی فضای میزبانی

  •     معرفی و پیکر بندی صفحه خطاهای سایت
  •     نحوه طراحی و فعال سازی صفحات خطای اختصاصی
  •     تحلیل و بررسی صفحات خطای بزرگ سایت های ایرانی
  •     اهمیت بالای کش سایت و معرفی روش های فعال سازی آن
  •     بهبود سئو سایت با پیکر بندی کش تخصصی
  •     استفاده از کد های فعال سازی کش سایت و افزایش قابل توجه سرعت سایت
  •     پیکر بندی کامل فایل htaccess. برای جلوگیری از تولید محتوای تکراری
  •     مدیریت صفحات حذف شده سایت
  •     رفع خطاهای سایت با استفاده از فایل .htaccess
  •     بررسی خطاهایی که باید رفع شوند و خطاهایی که باید بمانند
  •     افزایش امنیت سایت با کد نویسی در .htaccess
  •     افزایش سرعت سایت با کد نویسی در .htaccess
  •     شروع به کار در شبکه های اجتماعی جهت بهبود سئو
  •     معرفی انواع حساب های شبکه های اجتماعی و ایجاد آن
  •     نحوه ایجاد ریلیشن در شبکه های اجتماعی
  •     روش صحیح ساخت صفحات تجاری در شبکه های اجتماعی
  •     معرفی شبکه های اجتماعی مفید برای سئو
  •     تاثیر انتشار ویدئو در شبکه های اجتماعی برای سئو
  •     نحوه فعالیت صحیح در شبکه های اجتماعی برای بهبود سئو
  •     روش های ایجاد social signal برای افزایش Popularity و بهبود سئو
  •     نحوه افزایش اشتراک گذاری مطالب درشبکه های اجتماعی
  •     معرفی ابزار های اتوماتیک سازی شبکه های اجتماعی و نحوه کار با آنها
  •     معرفی ابزار های بررسی سوشیال سیگنال رقبا و دریافت آمار دقیق
  •     روش کار با شبکه های اجتماعی ویدئویی برای بهبود قابل توجه سئو

جلسه پنجم: نحوه تولید، بازاریابی و طراحی استراتژی های تولید محتوا

  •     تحلیل نگاه گوگل به تولید محتوا درسایت ها
  •     محتوا پادشاه است به چه معناست
  •     بررسی و تحلیل اهمیت محتوا به موارد دیگر در سئو
  •     تفاوت های تولید محتوا در زبان فارسی
  •     بررسی متد هایی در تولید محتوا که فقط در زبان فارسی کار می کند
  •     اهمیت طراحی قالب و تولید محتوا
  •     اهمیت انتخاب تیتر مناسب در تولید محتوا
  •     چقدر میتوان محتوا را کپی کرد
  •     بررسی یک نمونه واقعی تولید محتوا در ایران
  •     استراتژی تولید محتوا چیست و چگونه آن را ایجاد کنیم
  •     نحوه ایجاد یک استراتژی شخصی با توجه به نوع کسب و کار
  •     نحوه پیدا کردن استراتژی تولیدمحتوای رقبا
  •     بازاریابی محتوایی چیست و چگونه آن را آغاز کنیم
  •     نحوه ایجاد محتوای تبلیغاتی پنهان
  •     روش های ایجاد نیاز به خدمات و محصولاتمان با استفاده از بازاریابی محتوایی
  •     بررسی نمونه های موفق بازاریابی محتوایی در دنیا
  •     ارتباط بازاریابی محتوایی در سئو
  •     نحوه چیدن مسیر ورود بازدید کنندگان به سایت با روش های بازار یابی محتوایی
  •     چگونه یک فروشنده آنلاین استخدام کنیم
  •     متد های هدف گذاری ، پیدا  کردن مخاطب و شروع بازاریابی محتوایی هدفمند
  •     تولید محتوا در صفحه اصلی چیست و باید چگونه باشد
  •     تولید محتوا در صفحات داخلی سایت چقدر اهمیت دارد
  •     انواع محتوا و تاثیر آنها در سئو
  •     متد های تولید محتوای متنی جهت بهبود سئو و بازاریابی محتوایی
  •     معرفی ابزار های مورد نیاز برای تولید محتوای متنی با کیفیت
  •     روش های تولید محتوای صوتی و تصویری بر اساس بازاریابی محتوایی
  •     روش های تولید محتوای رایگان و بهبود سریع سئو
  •     بررسی یک نمونه واقعی بازاریابی محتوایی در مدیروب
  •     بررسی یک نمونه واقعی کلمات فوق سخت در مدیروب
  •     بررسی استراتژی تولید محتوای مدیروب

جلسه ششم: بازاریابی محتوا و مباحث تخصصی تولید محتوا

  •     کجا باید تولید محتوا کنیم
  •     چگونه بلاگ خود را راه اندازی کنیم
  •     بلاگ باید چگونه راه اندازی شود
  •     هدف از داشتن بلاگ چیست
  •     نحوه برنامه ریزی برای داشتن یک بلاگ موفق
  •     نحوه افزایش قطعی بازدید و افزایش با استفاده از بلاگ چگونه است
  •     ترفند های تولید محتوای ویژه در بلاگ
  •     استراتژی تولید محتوای گسترده هوشمندانه
  •     افزایش سیصد برابر ترافیک با تولید محتوای گسترده هوشمندانه
  •     بررسی 15 نمونه واقعی محتوای گسترده هوشمندانه
  •     روش حرفه ای معرفی سرویس های جدید
  •     چک لیست محتوای گسترده هوشمندانه در همه کسب و کار ها
  •     محتوای همیشه سبز چیست
  •     چگونه باید محتوای همیشه سبز داشته باشیم
  •     یک محتوا را چگونه می توانیم همیشه سبز کنیم
  •     استراتژی تولید محتوای همیشه سبز چیست
  •     روش های تولید محتوای همیشه سبز
  •     محتوای مرجع چیست
  •     چگونه محتوای همیشه سبز تولید کنیم
  •     چگونه با محتوای همیشه سبز درآمد سایت را بالا ببریم
  •     محتوای سریالی چیست
  •     چگونه محتوای سریالی تولید کنیم
  •     تولید محتوای سریالی چقدر در فروش سایت اثر گزار است
  •     بررسی سه نمونه واقعی از محتوای سریالی
  •     اهمیت عکس در تولید محتوا
  •     نحوه برقراری ارتباط بین عکس و محتوا
  •     چگونه تصاویر سایت را اختصاصی کنیم
  •     نکات مهمی درباره سئوی تصاویر سایت
  •     استفاده از ویدئو ها در تولید محتوا
  •     ویدئو ها را کجا آپلود کنیم و چگونه در سایت به نمایش گذاشته شود
  •     چگونه ویدئو را روی کلمه کلیدی سئو کنیم
  •     مراحل تولید محتوای حرفه ای در سایت چیست (چک لیست)
  •     تاثیر انتخاب یک عنوان جذاب در سئوی یک محتوا
  •     نحوه خلاصه نویسی یک محتوا قبل از انتشار
  •     نحوه لینک سازی داخلی در میان محتوای منتشر شده
  •     چقدر باید از یک محتوا به محتوای دیگر لینک بدهیم
  •     محل صحیح قرار گرفتن کلمات کلیدی در یک محتوا کجاست
  •     یک محتوای استاندارد سئو باید چند کلمه باشد
  •     حجم عکس های بهینه شده برای یک محتوا باید چقدر باشد
  •     چگونه مطالعه یک مطلب را قطعی کنیم
  •     نحوه لینک سازی در تولید محتوا
  •     لینک سازی داخلی چیست
  •     چرا باید لینک سازی داخلی داشته باشیم
  •     چگونه لینک سازی داخلی حرفه ای انجام دهیم
  •     تفاوت لینک های داخلی و سایت واید لینک ها
  •     نحوه پیکر بندی لینک های منو ها ، فوتر و صفحات سایت جهت بهبود سئو
  •     anchor text چیست و چقدر در لینک سازی داخلی اهمیت دارد
  •     بهترین روش لینک سازی در مقالات چگونه است
  •     نحوه لینک سازی در صفحه اصلی برای بهبود سئو
  •     از Keyword Stuffing استفاده کنیم یا خیر؟
  •     محاسبه چگالی کلمات کلیدی در مقالات چگونه است
  •     بعد از انتشار یک مقاله چه باید بکنیم

جلسه هفتم: ثبت در موتور های جستجو و آموزش کامل وبمستر تولز

  •     آموزش ثبت سایت در گوگل
  •     آموزش ثبت سایت در بینگ
  •     چگونه بفهمیم سایت ما در موتور های جستجو ثبت شده است
  •     WebMaster Tools چیست و چرا مهم است؟
  •     آموزش ثبت سایت در وب مستر تولز گوگل
  •     آشنایی با بخش داشبورد وب مستر تولز
  •     آشنایی با قسمت Site Messages
  •     آشنایی با مفهوم Search Analytics
  •     آشنایی با مفهوم Crawl Error
  •     آشنایی با قسمت Site Messages
  •     آشنایی با مفهوم Search Analytics
  •     آشنایی با مفهوم Crawl Error
  •     معرفی و آشنایی با Title
  •     معرفی و آشنایی با Snippet
  •     معرفی و آشنایی با Sitelinks
  •     معرفی و آشنایی با Search in Site
  •     معرفی و آشنایی با URL
  •     معرفی و آشنایی با Rich Snippet
  •     آشنایی با Structured Data
  •     آشنایی با Rich Cards
  •     آشنایی با Data Highlighter
  •     آشنایی با HTML Improvements
  •     آشنایی با Accelerated Mobile Pages
  •     آشنایی با Search Analytics
  •     آشنایی با Links to Your Site
  •     آشنایی با Internal Links
  •     آشنایی با Manual Actions
  •     آشنایی با International Targeting
  •     آشنایی با Mobile Usability
  •     آشنایی با Google Index
  •     آشنایی با Index Status
  •     آشنایی با Blocked Resources
  •     آشنایی با Remove URLs
  •     تفاوت Noindex با Remove URLs
  •     آشنایی با Crawl Errors
  •     آشنایی با Crawl Stats
  •     آشنایی با Fetch as Google
  •     آشنایی با robots.txt Tester
  •     آشنایی با sitemaps
  •     آشنایی با URL Parameters
  •     آشنایی با Security Issues
  •     آشنایی با Structured Data Testing Tool
  •     آشنایی با Email Markup Tester
  •     آشنایی با Structured Data Markup Helper
  •     آشنایی با Data Highlighter
  •     آشنایی با Site Settings
  •     آشنایی با Change of Address
  •     نحوه اتصال به گوگل آنالیتیکس
  •     آشنایی با Verification Details
  •     آشنایی با Users and Property Owners
  •     آشنایی با Associates
  •     آشنایی با Rich Snippets
  •     نمایش خلاصه محتوای صفحات در SERP
  •     نحوه افزایش چشم گیر نرخ کلیک در SERP
  •     بهبود سئو با نمایش ریز دیتاها
  •     آشنایی با Rich Cards ها
  •     معرفی 3 نمونه Rich Cards و Rich Snippets

جلسه هشتم: الگوریتم های گوگل

  •     الگوریتم های گوگل
  •     الگوریتم گوگل چیست؟
  •     چرا الگوریتم ها بوجود آمدند؟
  •     چرا الگوریتم ها بروز می شوند؟
  •     چرا الگوریتم ها اهمیت دارند؟
  •     آیا الگوریتم های بیشتری در راه است؟
  •     الگوریتم پاندا
  •     چک لیست بهبود سایت برای الگوریتم پاندا
  •     چه زمان پاندا به شما شک می کند!
  •     الگوریتم پنگوئن
  •     الگوریتم پنگوئن دنبال چیست؟
  •     بهینه سازی برای الگوریتم پنگوئن
  •     و 10 الگوریتم دیگر گوگل نیز به همین شکل شرح و بررسی خواهد شد
  •     آموزش بهینه سازی سایت برای 10 الگوریتم دیگر
  •     بررسی یک نمونه واقعی تست یکی از الگوریتم های فوق العاده گوگل

جلسه نهم: لینک سازی خارجی

  •     لینک سازی چیست؟
  •     چرا لینک سازی مهم است؟
  •     لینک سازی داخلی و خارجی
  •     چگونه به سایت مان لینک بدهیم؟
  •     آیا هر لینکی ما را بالا می برد؟
  •     بدون لینک سازی هم می توان سئو شد؟
  •     گوگل چگونه می فهمد کی لینک ها را گذاشته؟
  •     اگر لینک ها پاک شوند چه اتفاقی می افتد؟
  •     بک لینک چیست؟
  •     بک لینک طبیعی چیست؟
  •     خرید بک لینک خوب یا بد؟
  •     بک لینک مضر از نظر گوگل چیست؟
  •     منظور از لینک طبیعی چیست؟
  •     چرا طبیعی بودن بهتر است؟
  •     بک لینک مصنوعی چیست؟
  •     گوگل چگونه تفاوت را می فهمد؟
  •     چه خطری در تولید لینک مصنوعی است؟
  •     چگونه لینک سازی خارجی را آغاز کنیم؟
  •     روش های تولید لینک رایگان و طبیعی در سال 2018
  •     چه کنیم  که سایت ها به طور طبیعی به ما لینک بدهند
  •     چگونه پیش برویم که گوگل شک نکند
  •     انواع لینک خارجی و نحوه ایجاد آنها به صورت رایگان
  •     نحوه جلوگیری از پنالتی شدن در گوگل با استفاده از ساختار های تخصصی در لینک سازی
  •     نحوه ایجاد شبکه اختصاصی لینک سازی با آخرین متد های سئو کلاه خاکستری 2018
  •     نحوه ایجاد بستر لینک سازی صد درصد طبیعی از نظر گوگل
  •     آَشنایی با بک لینک های فوق العاده قوی و پاک نشدنی
  •     نحوه ایجاد لینک سازی برای محتوای فارسی
  •     نحوه نوشتن محتوای لینک پذیر
  •     چگونه زنجیره ی تولید لینک خود را ایجاد کنیم
  •     چگونه برای لینک سازی خود برنامه ریزی کنیم
  •     معرفی دو مدل لینک سازی خارق العاده و تخصصی در سال 2018
  •     گوگل پنالتی چیست
  •     چرا گوگل یک سایت را پنالتی می کند
  •     نحوه تشخیص پنالتی
  •     چگونه سایت را از پنالتی خارج کنیم
  •     معرفی بهترین ابزار های سئو در دنیا برای لینک سازی
  •     بررسی فعالیت و آمار دقیق رقبا به صورت لحظه ای
  •     نحوه بررسی لینک سازی و گزارش روزانه فعالیت رقبا
  •     گزارش صد در صد دقیق وضعیت وب سایت خود در گوگل
  •     مقایسه کامل وب سایت خود با رقبا از نظر سئو بر اساس تمام متریک های موجود
  •     فعال سازی هشدار های روزانه برای فعالیت رقبا
  •     پیدا کردن آرشیو فعالیت رقبا در دوسال گذشته
  •     نحوه ساخت مسیر اختصاصی برای لینک سازی بدون نیاز به رقابت با رقبا
  •     جلو گیری از تکرار اشتباهات رقبا با تهیه گزارش از اشتباهات آنها

جلسه دهم: نکات تخصصی سئو

  •     جستجو و سئو محلی گوگل
  •     جستجوی محلی چیست؟
  •     چرا گوگل جستجو ها را محلی می کند؟
  •     چگونه سایت خود را برای جستجوی محلی آماده کنیم؟
  •     جستجوی صوتی گوگل چیست
  •     چگونه سایت خودرا برای جستجوی صوتی گوگل بهینه سازی کنیم؟
  •     معرفی و آموزش کامل  4 ابزار آنلاین برای بررسی وضعیت سایت خودمان
  •     معرفی افزونه های گوگل کروم برای سئو
  •     ترفند های یو ایکس در سئو
  •     نحوه ساخت سایت مرجع
  •     سه روش ساخت سایت مرجع
  •     ارائه چک لیست انتشار یک مطلب در سایت (چک لیست مدیروب)
  •     ارائه چک لیست ساخت شبکه تخصصی لینک سازی
  •     روش سئو سایت روی کلمات فوق سخت مانند کلمه فروشگاه اینترنتی و کسب و کار اینترنتی

قیمت دوره: 4 میلیون تومان

زمان آموزش: 40 ساعت

مدرس: مهران منصوری فر

نظر ما درباره دوره جامع جادوی سئو !

 

ورود به سایت مدیر وب


دوره جامع آموزش سئو مقدماتی و حرفه ای نیوسئو

دوره جامع آموزش سئو مقدماتی و حرفه ای نیوسئو

دوره جامع آموزش سئو نیوسئو برای تمام افراد چه آشنا به سئو و چه ناآشنا می تواند بسیار مفید و تاثیرگذار باشد و درآمد آن ها از فضای مجازی را حداقل 50 برابر کند.

امیر قمصری دو دوره مقدماتی و آسمان خراش(فوق حرفه ای) را برای دوره های آموزش سئو در آکادمی آموزشی نیوسئو پیش بینی کرده است که توضیحات آن در ادامه آمده است:

آموزش سئو مقدماتی و متوسطه

این دوره شامل آموزش اصطلاحات سئو، تاثیرات تک تک آن ها بر سئو سایت ها، آشنایی با الگوریتم های گوگل، چگونه مطلع شدن از الگوریتم های جدید گوگل و عکس العمل مناسب در زمان رونمایی الگوریتم های گوگل می باشد.

  •     تعداد جلسات: 4
  •     مدت زمان جلسه: 90 دقیقه
  •     استاد دوره: امیر قمصری
  •     تعداد نفرات شرکت کننده: یک یا دو نفر – خصوصی

هزینه سرمایه گذاری:

قیمت دوره آموزش سئو مقدماتی: 1.300.000 تومان

 

این دوره برای چه کسانی مناسب است:

  •     صاحبان کسب و کارهای نوپا
  •     علاقه مندان به سئو، مدیران IT شرکت ها
  •     دانشجویان رشته های IT و ICT دانشگاه ها
  •     عزیزانی که قصد شرکت در دوره آسمان خراش را دارند و آگاهی نبست به آموزش های دوره مقدماتی ندارند

وجه تمایز نسبت به سایر دوره ها:

  1. مدرس این دوره فردی است که بیش از 8 سال از زندگی خود را به مطالعه و بررسی دقیق سئو و تاثیر آن بر افزایش 50 برابری بازدید و درآمد سایت ها گذرانده است و مشاور ده ها سایت برتر ایران در زمینه سئو و مدیر برند شماره یک سئو ایران می باشد.
  2. فایل صوتی دوره رکورد شده و تقدیم شما می شود.
  3. تمامی اصطلاحات سئو تک به تک آموزش داده می شود.
  4. تمامی الگوریتم های گوگل از ابتدا تا به امروز بررسی می شود.

توانمندی های دانشجویان، پس از دوره:

  1.     آمادگی برای شرکت در دوره فوق حرفه ای سئو و تبدیل شدن به کارشناس سئو
  2.     تخصص در بحث تحلیل و شناسایی تاثیرات الگوریتم های گوگل
  3.     توانایی عکس العمل مناسب در زمان الگوریتم های جدید گوگل

 

آموزش سئو آسمان خراش (فوق حرفه ای)

این دوره آموزش سئو سایت شامل 4 سرفصل اصلی آموزش سئو در سراسر جهان یعنی تولید و سئو محتوا، ساخت و تحلیل بک لینک، تحلیل وبمسترتولز و بهینه سازی سورس سایت ها است که اطلاعات مهم و تاثیرگذار هر قسمت در ادامه آمده است.

  • تعداد جلسات: 6
  • مدت زمان جلسه: 120 دقیقه
  • استاد دوره: امیر قمصری

تعداد نفرات شرکت کننده:

یک یا دو نفر – خصوصی

هزینه سرمایه گذاری:

قیمت دوره آموزش سئو فوق حرفه ای: 4.000.000 تومان

این دوره برای چه کسانی مناسب است:

  • مدیران سایت های برتر
  • علاقه مندان به کسب درآمد چند ده میلیونی از سئو
  • کارشناسان سئو شرکت ها و سازمان ها
  • مدیران IT و ICT شرکت ها و سازمان ها

وجه تمایز نسبت به سایر دوره ها:

  1. مدرس این دوره فردی است که بیش از 8 سال از زندگی خود را به مطالعه و بررسی دقیق سئو و تاثیر آن بر افزایش 50 برابری بازدید و درآمد سایت ها گذرانده است و مشاور ده ها سایت برتر ایران در زمینه سئو و مدیر برند شماره یک سئو ایران می باشد.
  2. فایل صوتی دوره رکورد شده و تقدیم شما می شود.
  3. یکی از متداول ترین سوالات: آیا امیر قمصری نکاتی را به عنوان فوت و فن کوزه گری برای خودش نگه می دارد یا همه رازهای سئو را فاش می کند؟!!!
  4. پاسخ امیر قمصری: آیا مقالات سایت بنده را مطالعه کرده اید ؟!! آیا دیده اید پاسخ سوال حتی یک نفر را به دلیل عدم افزایش آگاهی او از نکات خاص ندهم؟!!
  5. خیر، بنده همه چیز را خواهم گفت و حتی از تجربیات خودم در اختیار همه قرار خواهم داد و البته مفتخرم که چندی از کارشناسان برتر امروز سئو ایران که در شرکت های مختلفی در حال فعالیت هستند جزو کارآموزان و دانشجویان دوره های امیر قمصری و نیوسئو بوده اند و در زمینه نشر علم پرکاربرد سئو فعالیت می کنند.
  6. نام تمامی افراد در سایت نیوسئو و در بخش کارآموزان ثبت شده و به شرکتهای نیازمند کارشناس سئو در سراسر کشور معرفی می شوند.
  7. پس از دوره، یک جلسه 60 دقیقه رایگان جهت پرسش و پاسخ حضوری به ارزش 400.000 تومان به شرکت کنندگان هدیه می شود.
  8. پس از این دوره و طی مدت زمانی کمتر از 6 ماه می توانید به عنوان کارشناس برتر و تحلیلگر سئو درآمد چندین میلیونی داشته باشید.

توانمندی های دانشجویان، پس از دوره:

  1. تبدیل شدن به مشاور و کارشناس برتر سئو
  2. تبدیل شدن به تحلیلگر سئو
  3. راه اندازی کسب و کار جدید و پردرآمد اینترنتی
  4. استخدام در تمامی سایت ها و شرکت های برتر اینترنتی ایران
  5. توانایی کسب درآمد میلیونی از اینترنت در هر زمان و هر مکان
  6. بالا آوردن عبارات کلیدی پررقابت و برتر به رنک یک گوگل
  7. رفع عیوب کامل وبمسترتولز و ستاره دار کردن محتوا در گوگل
  8. افزایش ورودی گوگل هر سایتی به میزان 50 برابر قبل

نحوه برگزاری:

  •  حضوری در مشهد و تهران

 

سرفصل های دوره سئو آسمان خراش

آموزش تولید و سئو محتوا (آغاز یک اتفاق اسرارآمیز)

آموزش تولید و سئو محتوا به عنوان پرطرفدارترین سرفصل از تمام سرفصل های دوره آموزش سئو حرفه ای و دیجیتال مارکتینگ مطرح بوده و بازار بسیار مطلوبی در سراسر جهان و مخصوصا ایران دارد. علاوه بر موضوع مذکور از متحصصین تولید و سئو محتوا، همواره به عنوان موثرترین افراد در تیم سایت های بزرگ و مشهور نام برده می شود.

آموزش ساخت و تحلیل بک لینک (50 برابر افزایش بازدید)

همانطور که می دانید ساخت و تحلیل بک لینک همواره به عنوان مشهورترین و تاثیرگذارترین راه بهبود رتبه سایت ها در گوگل مطرح بوده است. اما اینکه واقعا گوگل به چه چیزی بک لینک می گوید و از چه راه هایی می توان بک لینک حرفه ای و کارآمد ساخت، بحث مهمی است که در دوره آموزش ساخت و تحلیل بک لینک به آن پرداخته می شود.

آموزش تحلیل وبمسترتولز (پیش بینی آینده!)

افرادی که توانایی تحلیل وبمستر تولز یا همان Google Search Console را داشته باشند می توانند به سادگی ارزشمند ترین عبارات کلیدی هر وب سایتی را تشخیص داده و سرعت به نتیجه رسیدن را چند برابر کنند. علاوه بر آن با بررسی و تحلیل هفتگی وبمستر یک وب سایت می توان روند آینده آن را پیش بینی نمود.

آموزش بهینه سازی سورس سایت ها (یک تغییر اعجاب انگیز)

بهینه سازی سورس سایت ها برای گوگل بحث بسیار مهمی است که متاسفانه همواره مورد کوتاهی از سوی اساتید مختلف واقع شده و البته صاحبان سایت ها هم به آن توجه زیادی نمی کنند. این در حالی است که امیر قمصری از سئو سورس سایت ها به ساده ترین عامل بهبود رتبه در گوگل یاد می کند.

 

ورود به سایت نیوسئو


دوره جامع هیولای سئو وبسیما

دوره جامع هیولای سئو وبسیما

دوره جامع سئو مجموعه ای از 5 کارگاه تخصصی سئو (20 ساعت آموزش حضوری) است. در پایان دوره شما تمامی استانداردها و تکنیک های حرفه ای سئو را فرا میگیرید.

این دوره شامل موارد زیر می باشد:

  1. استراتژی سئو و تولید محتوا
  2. آموزش گوگل سرچ کنسول
  3. تکنیک های حرفه ای سئو
  4. آموزش سئو تکنیکال
  5. لینک سازی کلاه سفید
  6. کارگاه عملی تولید محتوا
  7. دورهمی اعضای مانستر کلاب

معرفی دوره، استراتژی سئو و تولید محتوا

سالها از نقل این عبارت میگذرد و امروز به یکی از رایج ترین عبارات برای توصیف مسیر موفقیت در سئو تبدیل شده است. محتوا پادشاه است و به پادشاهی خود ادامه میدهد. ولی چرا بسیاری از سایت ها با تولید محتوای با کیفیت همچنان در زمینه سئو موفقیتی کسب نمی کنند؟ محتوای با کیفیت چطور تعریف میشود؟

در این کارگاه 4 ساعته، استراتژی سئو سایت را تدوین خواهیم کرد. این مسیر را با انتخاب ارزشمندترین کلمات کلیدی و آنالیز رقبا آغاز می کنیم و در ادامه به یک راهکار جامع و کاربردی برای تعیین صفحات هدف و نگارش محتوای مفید خواهیم رسید.

معرفی دوره، آموزش جامع Google Search Console

تا زمانی که از عملکرد خود اطلاعی نداشته باشیم نمی توانیم میزان موفقیت خود را سنجیده و در مسیر بهبود آن حرکت کنیم. بنابراین داشتن یک برنامه مشخص برای آنالیز مداوم عملکرد، از ارکان جدایی ناپذیر بهینه سازی سایت و سئو محسوب میشود. برای بررسی وضعیت سئو سایت خود نیازمند ابزارهای مناسب هستیم. بهترین مرجع برای این کار ابزارهای معرفی شده توسط گوگل هستند و همین نکته ساده اهمیت آموزش گوگل سرچ کنسول را به ما نشان میدهد.

Google Search Console یک ابزار قدرتمند و در عین حال رایگان برای مدیریت و بهبود وضعیت سئو سایت شماست. این ابزار مستقیما توسط گوگل طراحی شده است و اطلاعاتی به شما ارائه میدهد که درهیچ یک از ابزارهای آنلاین سئو قابل دسترسی نیست. ابزار گوگل وبمستر به شما کمک میکند تا کلیه نقاط ضعف و قوت سایت را شناسایی کرده و از سلامت و امنیت آن مطمئن شوید.

ابزار سرچ کنسول در حال گذار از نسخه قدیم خود به نسخه جدید است و در این مدت بخش های زیادی از آن به پنل جدید منتقل شده است با این حال هنوز برخی از امکانات در پنل قدیمی در دسترس بوده و ابزار جایگزینی برای آن ارائه نشده است. به همین منظور در این کارگاه پنل جدید به صورت کامل آموزش داده شده و در بخش هایی به نسخه قدیمی وبمستر تولز مراجعه خواهیم کرد.

معرفی دوره، آموزش تکنیک های حرفه ای سئو

دانش سئو هر روز در حال تغییر و به روزرسانی است. برای آنکه جایگاه خود را در نتایج جستجو بهبود دهیم و یا نتایج به دست آمده را حفظ کنیم باید تغییرات الگوریتم های گوگل را به خوبی شناخته و از آنها بهره ببریم.

رعایت استانداردهای سئو در طراحی سایت و تولید محتوای با کیفیت، میتواند رمز موفقیت ما برای حضور در صفحه اول نتایج گوگل باشد. ولی برای رسیدن به رتبه های بالاتر باید از تکینک های حرفه ای سئو و روش های تکمیلی برای کسب جایگاه استفاده کنیم.

کارگاه تکنیک های حرفه ای سئو به ما کمک میکند که الگوریتم های جدید گوگل که مبتنی بر هوش مصنوعی هستند را شناخته و به خوبی از آنها استفاده کنیم.

محتوای ارائه شده در این کارگاه از چند بخش اصلی تشکیل شده است. در ابتدا به بررسی الگوریتم های مرتبط با هوش مصنوعی گوگل میپردازیم و فاکتورهایی که برای تحلیل و تغییر رتبه بندی نتایج در نظر میگیرند شناسایی می کنیم. در ادامه با استفاده از چند تکنیک مختلف تلاش میکنیم تا جایگاه خود در نتایج گوگل را بهبود دهیم.

معرفی دوره، آموزش سئو تکنیکال

سئو تکنیکال یعنی رعایت استانداردهای سئو در طراحی سایت. روش های مختلفی برای کدنویسی سایت و نمایش محتوا به کاربر و گوگل وجود دارد. در این کارگاه 4 ساعته می آموزیم چه استانداردهایی را باید هنگام کدنویسی سایت در نظر بگیریم.

اولین و مهم ترین قدم برای شروع فرآیند سئو یک سایت، توجه به ساختار صفحه و المان های استفاده شده در کدنویسی و پیاده سازی آن است. کدهای HTML علاوه بر نمایش صحیح اطلاعات به کاربر، وظیفه دارند تا درک محتوا برای ربات های گوگل را نیز ساده تر کنند.

سایت های بسیاری وجود دارند که در زمینه تهیه محتوای ارزشمند بسیار خوب عمل کرده اند ولی به دلیل ساختار نامناسب کدنویسی جایگاه خوبی در نتایج گوگل ندارند.

برای موفقیت در سئو باید استانداردهای سئو تکنیکال را به خوبی شناخته و در طراحی سایت خود لحاظ کنیم. در این کارگاه به بررسی و آموزش مهمترین استانداردهای سئو تکنیکال می پردازیم. در قدم اول تگ های HTML که در طراحی صفحات وب به کار میروند را بررسی کرده و نحوه استفاده صحیح از هر کدام را یاد میگیریم. در ادامه با تکنیک های کاربردی برای افزایش سرعت سایت، نشانه گذاری استاندارد و تولید صفحات AMP خواهیم پرداخت.

معرفی دوره، آموزش تکینک های لینک سازی کلاه سفید

رعایت استانداردهای سئو تکنیکال و تولید محتوای ارزشمند، تضمینی برای رسیدن به رتبه 1 گوگل نیست. در این کارگاه 4 ساعته کلیه تکنیک های لینک سازی داخلی، خرید بک لینک، رپورتاژ آگهی و فعالیت در شبکه های اجتماعی را می آموزیم.

به خوبی می دانیم که یکی از مهمترین فاکتورهای گوگل برای تعیین جایگاه سایت در نتایج جستجو، تعداد و کیفیت لینک های دریافت شده از سایر سایت های اینترنتی است. کارگاه لینک سازی کلاه سفید با این هدف طراحی شده است که؛ استراتژی دقیق و کاربردی برای تمام فعالیت های شما در زمینه لینک سازی داخلی و خارجی ارائه نماید.

معرفی کارگاه عملی تولید محتوا

در یک جلسه 4 ساعته تلاش میکنیم تا آنچه در کارگاه استراتژی سئو و تولید محتوا آموخته ایم را به صورت کاملا عملی و کاربردی اجرا کنیم. شرکت کنندگان دوره در پایان جلسه یک مقاله استاندارد را از صفر تا صد تهیه خواهند کرد که الگوی آنها برای نگارش مقالات بعدی خواهد بود.

تولید محتوا نقشی انکار ناپذیر در بازاریابی محتوا و سئو دارد. کلیه فعالیت های ما در حوزه تولید محتوا با هدف پاسخ گویی به سوالات کاربران، برقراری ارتباط مستقیم با مخاطب و البته کسب جایگاه در نتایج جستجو انجام میشود. همانطور که در کارگاه استراتژی سئو و تولید محتوا می آموزیم، فرآیند نگارش محتوا از انتخاب موضوع و کلمه کلیدی هدف آغاز میشود و پس از آن به تهیه بلیبورد محتوا، تعیین مسیر مطالعه، نگارش متن، انتخاب تصاویر مناسب، دسته بندی و برچسب گذاری هدفمند و لینک سازی های داخلی و خارجی می پردازیم.

در این کارگاه 4 ساعته هر یک از شرکت کنندگان، آنچه در مسیر تولید محتوا آموخته است را به صورت عملی و بر روی یک موضوع واقعی پیاده سازی میکند و در این مدت از نظارت و راهنمایی مستقیم مدرس بهره میبرد. در پایان کارگاه شما یک مقاله استاندارد از نظر خوانایی و سئو خواهید داشت که الگوی مناسبی برای فعالیت های بعدی و تولید محتوای ارزشمند در کسب و کارتان خواهد بود.

دورهمی اعضای مانستر کلاب

این دورهمی فرصتی برای انتقال اطلاعات و تجربیات میان اعضای مانستر کلاب است. در این جلسه میتوانیم جدیدترین اخبار و رویدادهای مرتبط با سئو را مرور کرده و به بررسی مشکلات و استراتژی های خود در پروژه های سئو بپردازیم.

شرکت در تمام کارگاه های تخصصی سئو و به پایان رساندن دوره جامع سئو به شما کمک میکند تا درک درستی از استراتژی های مورد نیاز و روش های موفقیت در پروژه های سئو برسید. قدم بعدی پیاده سازی این تکنیک ها در پروژه های واقعی و کسب تجربه عملی برای تبدیل شدن به یک متخصص سئو است.

با توجه به تنوع و پیچیدگی پروژه های سئو معمولا در این مسیر با سوالات و ابهامات گوناگونی مواجه میشویم؛ دورهمی اعضای مانستر کلاب فرصت مناسبی برای رفع این ابهامات است. جلسات Monster Party طی دو ساعت و با تمرکز بر رفع مشکلات و ابهامات شرکت کنندگان برگزار میشود.

در این جلسات شما این فرصت را خواهید داشت که سوالات خود را مستقیما از مدرس دوره یعنی جناب آقای امین اسماعیلی مطرح کنید و پاسخ مناسب برای آن را دریافت کنید. همچنین حضور در این جلسات فرصت آشنایی با روند کاری دیگران و اطلاع از تکنیک های و مشکلاتی که آنها در پروژه های خود داشته اند را برای شما فراهم میکند.

  • مدرس دوره : امین اسماعیلی

 

ورود به سایت وبسیما


معرفی دوره های آموزش سئو رایگان

 

دوره آموزش سئو وردپرس ابزار وردپرس

دوره آموزش سئو وردپرس ابزار وردپرس

این دوره آموزشی به شما روش ها و استاندارد های لازم برای سئو وبسایت را آموزش می دهد. این دوره آموزشی نیز بدون نیاز به کدنویسی بوده و برای همه کسانی که وبسایت وردپرسی دارند مناسب است.

  • تعداد جلسات تا اکنون : 34 جلسه
  • سطح دوره از نظر آموزش : از ۰ تا ۱۰۰ مناسب برای افراد مبتدی تا حرفه ای
  • مدرسان دوره آموزشی : مهدی جبین پور

عناوین آموزش سئو ابزار وردپرس

  • سئو چیست؟ توضیحات تکمیلی دوره آموزشی سئو
  • آشنایی با خزنده گوگل و نحوه عملکرد موتور های جستجو
  • انواع روش های سئو – سئو درون صفحه و سئو بیرون صفحه
  • سئو بیرون صفحه off page seo
  • شروع کار با افزونه یوست سئو – Yoast seo وردپرس
  • تنظیمات اصلی افزونه سئو و ثبت سایت در گوگل
  • ویژگی های یک محتوای مناسب در سئو
  • آموزش تولید محتوای مناسب و سئو شده با افزونه سئو yoast
  • پیدا کردن بهترین کلمات کلیدی ، آشنایی با Google Trends
  • نقشه سایت چیست؟ Sitemap چیست؟ آموزش ساخت نقشه سایت
  • فایل Robots.txt چیست؟ آموزش فایل robots.txt
  • استفاده از تگ های Noindex و Noarchive و Nofollow
  • تاثیر گواهینامه ssl در سئو و تنظیمات آن در وردپرس
  • Follow و Nofollow بودن لینک ها ( تاثیر فالو یا نوفالو )
  • آموزش HrefLang و تاثیر آن در سئو سایت
  • معرفی گوگل وبمستر تولز – آموزش Google Webmaster Tools
  • آموزش بخش ساختار محتوا یا Structured Data
  • استفاده از داده های ساخت یافته در وبسایت
  • آموزش ستاره دار کردن مطالب در گوگل
  • آموزش سئو کردن ویدئو ها در وردپرس
  • آموزش لوکال سئو – آموزش local seo وردپرس
  • .
  • .
  • .
  • معیار سرعت سایت در سئو

ورود به سایت ابزار وردپرس

 

این مطلب آپدیت می شود…
تبلیغات کتاب
برچسب ها
آموزش سئو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن