شهرت کسب کنید
شهرت فروش شما دارای اجزای پنجگانه است: شهرت شرکتتان، شهرت محصولتان، شهرت خدماتتان، شهرت افرادی که با آن ها معامله می کنید و شهرت شخصی تان.
به یقین، مهمترین آن ها شهرت شخصی شماست، اما چهار جزء دیگر نیز دارای اهمیت انکار ناپذیری برای موفقیت کلی شما هستند. ساختن شهرت شاید سال ها به طول انجامد. اما از دست دادن شهرت تنها طی چند دقیقه صورت می گیرد. قانون ششم، چالش لازم برای کسب و نگهداری شهرت را ارئه می کند. هسته ی اصلی شهرت شما اخلاقیات، درستی، توانایی انجام کار درست در هر زمانی و صداقت شماست.چالش قدرتمند،بیش از از پاداش قدرتمند.
> انواع روش های فروش و تکنیک های فروش
شهرت خواهر برندسازی است و به عکس
شهرت شالوده ای است که توسط آن برند یا رشد کند و یا می میرد.
شهرت شما همان چیزی است که دیگران در موردتان می گویند.
. چگونه انجام می دهند؟
. چگونه خدماتتان را ارائه می دهید؟
. تجربه ی آن ها چه بود؟
. و آیا شما را توصیه خواهند کرد یا خیر؟
برند شما از طریق شهرتتان ساخته و تقویت خواهند شد. برند ،کالا، شرکت، نام و شخص است شورلت، کلینکس، آیفون، اپل، مایکروسافت، جلو، پیت رز.
شهرت چیزی است که مردم می گویند، می نویسند و در یوتیوپ می گذارند.
هرچه که در مورد کالا،شرکت،نام و شخص می گویند.
وقتی جای برند محکم شد، با شهرت نزدیک و نزدیک تر می شود،اما این ها هرگز یکسان نیستند. برند شما صعود و سقوط می کند،زندگی می کند و نفس می کشد و یا با شهرت شما زندگی می کند و می میرد.
در حالی که شما برای ساختن برندتان تلاش می کنید و شهرت کسب می کنید، به مطالعه ی دیگران هم بپردازید. هم افراد موفق و ناکام .عوامل موفقیت آن هاا را بنویسید. شواهد ناکامی آن ها را بیابید و از آن ها به عنوان رهنمودی برای انتخاب گزینه هایی که باید از آن ها پیروی و اجتناب کنید، استفاده کنید.
یک چیز واضح است،برند و شهرت به تدریج و در طول زمان ساخته می شوند و پس از ساخته شدن، باید حفظ و حراست شوند،تقویت شوند و به آن ها ارزش نهاد شوند.برندتان را بسازید،شهرتتان را کسب کنید و آن ها را به شکل ارزشمندترین گنجینه تان حفظ کنید.
می خواهید شهرت زیادی داشته باشید؟
آن را به دست بیاورید!
شهرت شما بر شما سبقت می گیرد شهرتتان فروشتان را با خلق می کند و یا نابود می سازد. شهرت شما چگونه است؟ با یورش رسانه های اجتماعی، اعمال خوب و بد نظرات دیگران در مورد کیفیت کالا خدمات و تجربه و اطلاعات لازم در مورد هر شرکتی در دسترس قرار می گیرد. بسیاری از شرکت ها از رسانه های اجتماعی واهمه دارند. زیرا ترس از آن دارند که مشتریانشان نظراتی منفی در مورد آن ها ذکر کنند.
واقعیت: آن ها شرکت ها و رهبرانشان از نظر اجتماعی ناآگاهند چرا که مشتری در هر حال نظرات خود را ابزار خواهد کرد.
واقعیت بد: بسیاری از شرکت ها تحت تاثیر و کلایی بی تجربه اند که به مدیران اجرایی درباره ی نظرات مشتریان هشدار می دهند.
بدترین واقعیت: مضحک تر از همه شرکت هایی هستند که استفاده از رسانه های اجتماعی را در محل کار ممنوع می سازند با این ترس که کارمندان وقت خود را تلف کرده و به فرض مثال عشق سابق دوره ی دبیرستانشان را جستجو خواهند کرد.
هشدار: رسانه های اجتماعی حالا یک نقطه ی اتکاست.
> نقش نورومارکتینگ در افزایش فروش
پدیده ای آزاد اجتماعی دنیا را تغییر شکل می دهد و هم زمان شرکتتان محصولتان خدماتتان و افرادتان را از طریق صدای مشتری شکل می دهد و یا دست کم تعریف جدیدی از آن ها می کند و رسانه های اجتماعی وقتی با تبلیغات و شهرت دهان به دهان و داستان هایی که به چاپ می رسند همراه می شوند سرنوشت و آینده ی شما را تعریف می کنند.ترکیب همه ی آن ها معادل شهرت شماست.
اگر بخواهیم به گونه ی دیگری به شهرت نگاه کنیم با تعریف دیگری داشته باشیم می توانیم آن را جایگاه «شناخته شدن» و یا «شناخته شدن در زمینه ی خاصی» بنامیم.
این ها هدف های ما هستند:
1_ کسب شهرت به لحاظ خوش قولی تان سرموقع یا زودتر.
2_ به لحاظ رفتار دوستانه و آسانی معامله با شما. مشتریان هر چیزی را انتظار دارند در زمانی که به آن نیاز دارند نه زمانی که شما می توانید آماده کنید چه در زمانی که حضور دارید و چه زمانی که حضور ندارید.رفتار دوستانه تان یک باید بی چون و چراست. مفهومش این است که به راحتی از طریق تلفن یا اینترنت در دسترس باشید.
3_ به لحاظ تمایزتان مشهور باشید. وقتی متمایز از سایر همکارانتان هستید در موردتان صحبت خواهد شد و این گونه کسب شهرت آسان خواهد بود متمایز بودن به این معنی است که راهی اضافی را بپیمایید و خدمات را در کارتان اولویت بخشید و نه باری اضافی را.
4_ شهرت به لحاظ همیشگی. اگر شما مجله ی هفتگی ایمیلی مرا ببینید در خواهید یافت که همه ی مطالب آن در مورد کمک فروش است.هر هفته اطلاعات ارزشمندی برای مشتریانم تهیه می کنم اطلاعاتی که به یادگیری و رشد ان ها کمک می کند و من این کار را به رایگان انجام می دهم نتیجه اش مشتریانم وفدارند و اغلب در مورد من مثبت می اندیشند و به گونه ای منظم ارجاعاتی ارسال می کنند.
4/5_ به عنوان کسی که کار را برای مشتری انجام می دهد شهرت یابید. البته این همیش ه ممکن نیست اما به شما اطمینان می دهم که این ارزشمندترین کاری است که وفاداری مشتری ارجاع و شهرتی باور نکردنی را تضمین می کند و شواهدی که همچون آبشار نیاگارا جریان خواهند داشت روشی بیابید که از طریق آن به مشتریانتان کمک می کنید و برای آن ها فرصت های تازه ای را تدارک ببینید.
> پرسونال برندینگ یا برند سازی شخصی (Personal Branding) چیست؟